luni, 1 octombrie 2007

432 de muzici

initial intentionam sa spun ceva despre 432. bijuteria noastra (si a lui mungiu), premiata la cannes.

am esuat gratie unor cumpliti noctambuli (cum sa le zic altfel?),
unul aky, altul alexedi,
care m-au luat la tinta cu niscaiva bucate pentru suflet. desfatatoare.
mai pe sleau, m-au lovit cu peliculele lui almodovar in cap (si nu numai).

m-au tinut intr-un derutant tangou de demult
pana n-am mai rezistat tentatiei.
asa ca le-am adunat de pe jos, am mai scos si cate ceva de la seif si le-am pus pe toate frumos in vitrina (s-a strans un buchet intreg de dedicatii, recomandari).


(...)

22 de comentarii:

Ovidiu Baron spunea...

faina selectie, imi plac toate fragmentele. despre filmul lui mungiu ai fi vrut sa scrii tot dpdv muzical? nu stiu daca are asa ceva, nu l-am vazut inca. succes cu blogul.

pantacruel spunea...

in filmul lui mungiu nu am detectat nici o cantare.
insa 432 este un alt fel de cant. o cantare a cantarilor pentru cinematograful romanesc.

pantacruel spunea...

am uitat sa-ti multumesc pentru urari mobius.
si pentru promptitudine.
grazie.

Unknown spunea...

Normal. Acelasi Pantagruel excesiv. Nu puteai ma sa dai si tu portii mai mici, sa ajunga la toata lumea. Zdranc cu vadra de muzica in cap la oameni. Sa nu se mai repete. O melodie maxim doua. Altfel, bagam cartela.

pantacruel spunea...

dedes,
tocmai ca sa ajunga la toata lumea am dat portii mari si dese (cheia micilor succese).
si pentru ca m-ai starnit, am mai aplicat vreo 3 petice.
ca sa fie...

Aky spunea...

Ah nu! Sa ne-mbatam pantagruelic cu arome puternice de muzici opiomatice, inspirate de tainicele muze ce mosira nasterea virtuala a lui Panta cel Crud :)... multumesc, boierule, mare bucurie facusi Domniilor Noastre cu acest florilegiu. Sa inspiram, deci, pana in adancul plamanilor !

Aky spunea...

M-ai pantagruelizat, desi inca rezist pe baricade... iertare Dedes.. dar mi-s indragostit pana peste urechi. De Audrey Hepburn, si de unul din avatarurile ei contemporane.. Katie Melua si o poveste despre iubirea dinlauntru.
http://www.youtube.com/watch?v=ftZAZWLrWKo

Ma-nclin si reintru in ceturi.

pantacruel spunea...

aky,
nu stiu cine esti, dar tu ma lauzi mai mult decat ii elogiez eu pe 'dedes' si pe 'verbiaj'.
si nu e drept.
multumesc pentru sustinere si sper sa intri si pe blogurile celor de care am amintit mai sus, pentru ca ei merita onorurile. ei sunt cei mai buni.

Aky spunea...

Intra-voi, echilibra-voi balanta :). Multam tie pentru ca m-ai starnit la cateva lucruri faine de care-mi era dor. Am consumat ca purcelu din timpul firmei degustand buchetul de muzici pus de tine.
Sa fie intr-un ceas bun!

Unknown spunea...

Pantagruel e un chin sa astepti sa se incarce toate melodiile si sa le asculti pe blogul tau. M-am chinuit dar am invins.
Parca te vad in Mala educacion, ascult^nd cuminte.
Eu ma multumesc cu un post in Frida.Chiar si decor, eventual pat.

verbiaj. spunea...

O, crudule pantacruel! Mi-ai aruncat in ochi aschia fericirii! Mi-ai blocat calculatorul cu spamuri culturale. Orgia asta de simturi ma va face sa revin si pentru al doilea sau al treilea numar de virtuozitate lirica. Mi-ai turnat in ureche calitate nu cu pipeta, ci cu ditamai garnita. Ma simt inundat pe dinauntru, pe dinafara si pe alocuri. Baga-mi greii muzicii in suflet, ca sa ma simt mai usor.

alexedi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
alexedi spunea...

ei, nu stiu exact ce am facut

imi vine iar sa va dedic o tolba doldora!

dar o sa ma rezum la un singur giuvaer. nu isi are locul printre filme, desi alta piesa de vis si-a gasit loc pe genericul unui film discutabil (vanilla sky).
mi-as dori sa fiu acest clip. sa contin toate aceste suflete intr-un cocon.
enjoy.

http://www.youtube.com/watch?v=jLzJDhSSSis&NR=1

alexedi spunea...

ai aici:
http://www.youtube.com/watch?v=P0AZIFmkogY
gata

Aky spunea...

Alexedi, nu te stiu dar pe undeva suntem frati din acelasi Zeu.. multumesc. Sa invadam coconul PantaCruelic nou adus de zei, si pe ai sai buni vizitatori, cu motive de zambete si endorfine !

Un dar de somn lin aky-nic... Mar Adentro si sublimul zbor al Visului... http://www.youtube.com/watch?v=CzDlbiEX74U

pantacruel spunea...

dedes, verbiaj, aky, alexedi... voi sunteti nebuni de-a binelea. atat de nebuni incat, iaca, va pierdeti timpul cu un visator ca mine.

cred ca, vorba lui, aky + verbiaj, pe dinlauntru, dinafara si pe alocuri suntem oarecum frati.

1.dedes,
tot in pat rupt si chiuveta sparta si resou functional vrei sa te metamorfozezi. consecvent ca de obicei...


2.verbiaj,
te-am asteptat atat cu un raspuns incat nici nu mai conta ce mi-ai fi spus. dar cum le zici dumneata... ma faci din nou sa reiterez o idee mai veche de-a lui dede - esti poeetul generatiei noastre. cum s-o fi numind? generatia.

3. aky,
metaforele si comparatiile matale ma fac sa rosesc. cat despre amenabar... iara ai nimerit. este unul dintre cei mai straluciti creatori ai noului val. daca nu cel mai inteligent.

4. alexedi,
grazie tie am aflat ca brett anderson va concerta alaturi de muse sambata. nici nu stii ce bucurie mi-ai adus in oscioare... de aceea te-am numit pe blogroll - mesagerul. cat despre melodiile pe care le-ai aruncat la final, aceste incredibile sigur ros, iti marturisesc ca ii ascult de ceva vreme. sunt cei mai apreciati din lume pe partea video! videoclipurile lor sunt povesti teribile. nu am spus-o eu, ci specilaistii.

deci,
verbiaj ti-i recomand. neaparat!
dede, tu ii stii, ti-am mai vorbit despre ei.

merci tuturor.
voi reveni.

Aky spunea...

Si iara imi vine pe buze poezia lui Minulescu, Cantecul Nebunului. Nu ma repet, dar cautati-o, bunii mei.. Alaturarea cu Verbiaj si ceilalti distinsi oaspeti ma onoreaza.. si bucura. Cat despre Mar Adentro, Marea Dinlauntru.. am oferit cu toata dragostea pe care o am pentru acest film.

Domnu' PantaCruel, vorba unui nou intrat in lumea-mi.. daca mai citesc ceva de genul "pierdere de timp cu un visator.." ne suparam. Rau.

verbiaj. spunea...

pantacruel, sunt poetul generaţiei pro ştii şi câştigi, nu? dar să lăsăm complimentele şi mai bine hai să ne mai îmbălsămăm un pic sufletele. sfat. bagă youtube mai cu raţia că nu ţi se mai încarcă blogul...

Aky spunea...

Domnule Cruel, PantaCruel, m-a chiaunit pe mine ziua asta sau chiar erau mai multe ferestre de muzici, si le-ai mai dat afara din motive de incarcare grea a blogului? N-am visat, asa-i?

pantacruel spunea...

n-ai visat aky.
mosnegii astia dragi de pe blog cu experienta la cap m-au avertizat ca prea multe video-uri blocheaza blogul.
si am preferat sa sterg o parte insemnata din ele.

dar stai linsiti vor mai veni in curand si altele.
nu pot sa las un entuziast ca matale sa isi piarda vremea pe la serviciu numai cu sarcini de partid.
mai trebuie si cate un respiro, un intermezzo armonios.
carevasazica, urmatoarea melodie iti va fi dedicata si dumitale, in mod special.

pantacruel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Aky spunea...

Promit sa fac toate eforturile sa mai si muncesc intre intermezzouri!