joi, 18 octombrie 2007

coming soon...

lume, lume...

fac un anunt foarte important pentru tara,
pentru bloggeri
si blogosfera.
in cateva ore(!),
in acest loc,
se va declansa o furtuna de proportii.

(...)

COMING SOON!

39 de comentarii:

Aky spunea...

:)) Aky isi ia bilet fix motz langa timonier.

Boier PantaCrudus, imi amintesti de bancul cela (fapt real, la origine) cu piatza in care se aude o voce uimita minunandu-se de zor: "Valeeeu, iete dom'le ce mari is! Cata mai cartofii are asta, si ce frumosi sunt, si ieftini! N-aaam mai vazut asa cartofi sanatosi!". Racnea tocmai cel care vindea cartofi, admirandu-si declamativ propria marfa - si efectul a fost cel scontat :).

pantacruel spunea...

salut aky,
nu stiu daca efectul va fi cel scontat, dar locurile in sala sunt limitate!

bine ai facut ca ti-ai rezervat din timp bilet.

bisnitarii le vor da la suprapret in curand.
o sa fie omor, te asigur, si lumea se va bate pentru un loc ca la filmele erotice de la patria de dupa revolutie.

asadar,
COMING SOON
(putintica rabdare, sa dau drumul la intrare...)

Aky spunea...

:) Imi amintesti de Praga, acum 2 ani, la Sex Machines Museum. Eram cu un prieten, si am convenit din ochi ca intram, si apoi nu zicem la nimenea cum ne-am culturalizat noi in Praga. Aveau amenajat un mini-cinema gen anii '30, cu ecran mic incadrat de cortine si scaune-fotolii. Amicul s-a oripilat insa cand a vazut ce halci de carne, impadurite (ma scuzati, donshoarelor), rubensiene si smacuite cu tone de machiaj isi etalau nurii pe acolo.. tipul de frumusete feminina a anilor '30 a starnit lacrimi de ras doamnelor din sala, si, in mare parte, groaza domnilor (sau recunostinta ca doamnele de azi nu mai sunt asa). Desi filmele erau pe bune, considerate foarte apetisante la vremea respectiva :). O tempora...

verbiaj. spunea...

eu imi iau loc in spate, se vede mai bine.

pantacruel spunea...

aki, verbi,
tovarasi de nadejde (la bine si la rau),
sper sa (va) simtiti bine
in sala
indiferent de locul pe care l-ati prins.

verbiajule,
stiu ca te pasioneaza si fotbalul,
ca doar erai fundas de baza la 'independent',
aripa de foc a echipei,
micul vertej de pe banda.
vide-ul cu tricolorii
este pentru matale si dede.
si menestrelul un mare talent al sportului cu balonul rotund...

Unknown spunea...

Te-ai pus cu spatele la zid Panta. daca nu dai ceva apoteotic te execut fara mila. O rafala scurta.
Daca e cum spui atunci esti invitatul meu la o executie de asemenea sumara, o baterie de vin va fi sacrificata.
Stii ce se intampla cu gaina care canta dimineata?

pantacruel spunea...

dede,
ce se intampla cu gaina care canta dimineata?

sper ca nu cva culinar...

pantacruel spunea...

si pregateste bateria de vin.
vin indata!

Unknown spunea...

Asa mai Panta.
Gaina care canta de dimineata nu face ou.
Am vazut filmuletul. Dar l-am vazut si comentat la Verbiaj. Abia dupa aia am observat ca tu esti autorul moral al postarii.

alexedi spunea...

valeu, ce trailer, mi-i si un pic frica.
si da, ai construit un orizont urias de asteptare :))

pantacruel spunea...

alexedi, si inca nu ai vazut nimic!!!

maine dimineata la 10.00 este premierea mondiala.
(gata s-a stabilit, am vorbit cu producatorii, totul e aranjat...)

20.10. 2007
ora 10.00
PREMIERA


ps
in aceasta seara voi trimite si cate o invitatie personala fiecarui membru aflat in blogrol.
trebuie sa fie sala plina, nu? :)

COMING SOON

Unknown spunea...

M-am lamurit Panta.Mie sa nu-mi trimiti invitatie, nu pot sa o onorez.Maine la ora 10 voi fi in lumea celor drepti.
Ma duc pe la parinti. Am sa te urmaresc, in reluare, duminica seara.
Ne delectezi cumva cu filmuletul tau, facut in urma cu multi ani?

pantacruel spunea...

nici vorba.
dede,

dimpotriva,
cu ceva facut de voi cu multi ani in urma...

Unknown spunea...

Daca dai poze cu mine in paiata, cu palarie pe cap si afise electorale in brate te dau in judecata.
Iti dai seama ca m-ai compromite definitiv.

pantacruel spunea...

dede,
stiu despre ce vorbesti.

le am puse acasa la pastrare... stii, la loc sigur... cum sa le public? se poate sa fac asa prostie? mai trebuie s-alta dată... la nevoie, pac - pac! dau la blog.

Aky spunea...

Sefu PantaCrudescu, dai un porumbel calator si la Aky cu invitatie? Io nu-s in blogul matale.. Vad ca aplici excelent regula de aur din PR - fa lucruri bune si spune asta cu voce tare :)).
Domnu' Dedes, dau o bruneta (bere, domnule, ca altceva nu-i voie!) si apoi un vin prafuit daca dai amanunte despre filmuletul lui Panta. Ca de la timonier, chit ca m-am oferit aghiotant sezonier, nu cred ca scot ceva. Daca-i p-asa, am si eu 2 filmulete, in care am fost parte integranta :D.

verbiaj. spunea...

dle panta, va implor, nu dati pe post filmuletul cu verbiaj nud!

pantacruel spunea...

domnule AKY,

dumneata esti sef de sala la cinematograful meu. director general.
adica poti intra cand vrei si cand nu vrei spre a vedea ultimele mele 'productii'.
la ce ar mai folosi o banala invitatie speciala?

cat despre filmuletele pe care le detii,
intuiesc ca sunt adevarate capodopere.

PROMIT aici
in mod solemn,
in fata lui verbi, dede & co
ca fac 'editie speciala' (show)
pt matale.
numai trimite-mi-le si vom da lovitura saptamana viitoare...:)
(ai libertate totala pentru texte si muzica!)

si, te rog,
sa nu intarzii maine la premiere,
stimabile.

pantacruel spunea...

verbiaj,
te crut de data asta,
desi imi dau seama ce succes monstru ar fi avut un scurt metraj in deschidere cu 'poetul vemurilor noastre' pozand a la alex leo serban...

s-ar fi blocat si youtube-ul!
dar
mai meriti o sansa...

Aky spunea...

Multam Panthaeus, dar nu-s asa mobilat la tartacuta incat sa fiu sef de sala la un greu ca matale. Insa invat cu bucurie, si spal si vase cand e cazul.
Maine e posibil sa dansez cu Gardel la cea ora, dar daca nu, promit solemn, cu coada tinuta batz si labuta pe inima (cine a citit "Calatori in eternitate" a lui Gjellerup stie cum facea mangusta Garuda) ca fi-voi la locatie, cu shalu-mi turqoise, beretea pe-un ochi, pipa-ntr-o mana si bastonul in cealalta.

pantacruel spunea...

aky,
esti un lord.
ca de obicei.
si mult prea modest. ai putea fi presedinte al blogosferei. ai toate atuurile.

pantacruel spunea...

si ceva pentru dede, aky, verbiaj, alexedi si toti ceilalti...
de la blogul lui brumaru citire, niste comenturi ale lui de pe ultimul post, mai precis. ceva legat de sport, de tenis...

neastamparat si dulce-acrisor-vulagr, cum ii e felul si mai ales nerusinat spune... (de ce ii place si tenisul)

"Tocmai m-am uitat la un sfert de finală de tenis! Nicole Vaidisova cu Alona Bondarenko. A bătut cehoaica, mare, nervoasă, cu tricou negru şi curanul prins într-o fustiţă tot neagră… "

apoi, ceva mai jos...

"Rusoaica, Alona, avea un tricou alb, mulat, care-i reliefa sfîrcurile sînilor… şi parcă o fustiţă albastră… Oricum, Nicole părea uriaşă, ceva cam ca Sharapova (numai că aia e buhăită), dar mai dilatată-n fund"

alexedi spunea...

pantoo! zi-mi te rog ca nu ai obtinut inregistrarea cu mine la 'lumea copiilor' din arhivele de aur TVR.
"in Unitatea Noastra a devenit traditional..." (atat mai tin minte. eram 'cadru') :))

pantacruel spunea...

o avem!
alexedi.

te vei recunoaste intr-un colt. stanga sus.
imi pare rau nu am putut sa renunt si la cadrul ala... dadea bine in context.

alexedi spunea...

nununu, tovarasu panta. cadru = comandant detasament la C (cea mai buna clasa, la concurenta cu A-ul. astia erau mai buni la volei ca erau dotati cu vlajgani)

trestie spunea...

d-aia io cand ma duc la tenis ma imbrac in pantaloni si tricou mai largut! daca ma pandeste un brumar de dupa vreo... racheta??!

trestie spunea...

dar serios acum, voi nu va uitati la tenis feminin?? nu stiti ce pierdeti... :)
acum stiti, ca v-a deschis ochii un brumar de toamna :))

pantacruel spunea...

ne uitam draga trestie,

dar nu toti avem ochiul format al celebrului poetu lipsit de-o doaga.
si nici talentul lui.

si cand (unde), ma rog, mergi dumneata la tenis cu un pantalon mai largut? :)

pantacruel spunea...

incercam sa-i dau de lucru batranului brumaru in pauza de iarna.
nu de alta:)

Aky spunea...

Domnule von Panta, dimineata frumoasa sa iti dea ursitoarele. Asa onorant m-ai invitat ca noblesse oblige si trebuie sa spunca diseara cu sincer regret nu voi putea accesa la timp invitatia, fi-voi intr-adevar cu Gardel. Insa cumpar ca nababul juma de sala pentru prima reluare. Ma recunosti usor, Sunt Cel Mai Frumos Din Orasul Acesta,
Din mine cresc crengi ca pe pomi, matasoase,
Si insasi natura atotstiutoare
Ea insasi nu stie ce sunt: om sau floare ?
Sau numai un turn ratacit printre case,
Un turn de pe care cad pietre pretioase
(aiurea, am dormit 4 ore azi noapte, dar is fresh)

alexedi spunea...

panta!
e 10 si 6 minute.

Aky spunea...

E clar, sunt nedormit.. am crezut ca e la 22:00, dashtept ce sunt. Alexedi, multam. Pantaaaaaaaaaa!!!!!!

alexedi spunea...

11 si 8 minute.

Aky spunea...

Il fierbem, frigem sau legam si gadilam pana cere indurare si da tot?

pantacruel spunea...

AKY SI ALEXEDI,
dragi tovarasi si prieteni,
iertare,
acum vine baiatul.

inca sunt la serviciu. am muncit si azi noapte la el , mai este doar putin de lucrat la finisaj.

munca titanica (nu inteleg de ce:)a fost...
totul e pregatit.
e aproape gata pentru marea premiera.

imediat ce ajung acasa, dau drumul la ... pelicula!
sa curga suvoaie
si amintirile...

la ora 17.00
INCEPE SPECTACOLUL!

imediat trimit si invitatiile

alexedi spunea...

mai bine intr-un fel, ca si eu sunt la serviciu si mi-am dat seama ca orice ai fi difuzat nu as fi vazut fiindca am restrictii de streaming. asa ca fierbeam EU dupa aia, de ciuda.

cea mai simpatica treaba: in afara streamingului, ai restrictie de acces si la urmatoarele siteuri: besjobs, ejobs. ma redirectioneaza catre google :)))

pantacruel spunea...

alexedi,
restrictia asta nu inseamna altceva decat ca sunteti foarte apreciati la locul de munca :)
nepretuiti.
iar voi... numai cu mintea dupa alte joburi!

uite ca si netul a ajuns un gulag. va tin inchisi intr-un... arhipelag,
sa ziceam.

nu uita de ora 17.00

acum am ajuns acasa.
incep sa trimit invitatiile speciale!
pt showul de diseara:)

***

si dumneata, aky, la fel.

Aky spunea...

:)) deja am faima de tipicar scrofulos care-si rumega mustata usor galbejita de tabac Cornell& Diehl Morleys si bate cu bastonul in podea daca nu primeste invitatiune speciala, asa-i? Multumesc, boierule.

robert spunea...

mi-a placut