vineri, 23 noiembrie 2007

cioburi. 3 (rocker sau depesar?)

ma uit la o fotografie de grup, o petrecere din timpul liceului. neasemuitele ‘bairamuri’...
o lume fara griji, o lume de regi si sultani, care nu au explicatii de dat.
lucrurile pareau destul de simple, iar lumea era impartita in doua tabere,
in rockeri si depesari.
cat de dezamagiti am fi fost probabil pe atunci, daca am fi aflat adevarul de mai tarziu.

daca am fi intuit macar
ca peste ani
viata va fi ceva mai mult decat muzica, prietenii si petrecerile,
iar pasiunile nebune si firesti ale acelor vremuri
nu vor mai insemna mare branza intr-o buna zi.

ca tot ce a fost ‘depeche mode’,
tot ce a fost
‘metallica’, ‘guns’, ‘nirvana’
si celelalte
se vor pierde in tihna unui ungher tacut,
in discutii si amintiri fragile cu niscaiva colegi de serviciu.

ca se vor topi nu definitiv, dar pentru totdeauna,
odata cu misterul, emotia si sarutarile lacome (sau furate),
odata cu mangaierile tandre din intunericul baladelor atat de asteptate.

7 comentarii:

verbiaj. spunea...

eu eram rapper, imi placeau kriss kross si imi luam blugii invers. mai tarziu m-am rafinat, ascultam snap, ice mc. ia pune tu mai bine o poza cu tine de la bairam, sa vedem ce-ai fost si ce ai ajuns.

pantacruel spunea...

salut verbi,
nu dormi inca?
m-am aprins de la o discutie cu o rockerita si mi-am zis ca si depecharii trebuie sa aiba o sansa...

poza cu mine nu pot pt ca sa o postez, ca eram slab, inalt, cu parul mare, cu cercei - rocker si depesar inrait! - si nu vreau sa ma injure si unii si altii :))

poate pui tu una cu tine :)

maria spunea...

si tu? si depechar si rocker? eu oscilam in functie de gasca, dar mai des la depeche. sau la rap. nu era definit clar......

Anonim spunea...

Depeche pana intr-a 8-a, pe urma Queen (care a si ramas) trecand prin tot ce insemna metal si esuand in black metal prin facultate. Acum, amestec din toate astea, cu accentul pe Queen, heavy si black, ceva pop '80. Si mai multe. Faina aducere aminte.

Aky spunea...

Panta, scuze de off-topic, dar abia acum mi-am amintit cum il chema pe sconsul cel adorabil.. Pepe the Pew :))

http://www.youtube.com/watch?v=4fKUwGJ1qN4&feature=related

Paul Dimulescu spunea...

Ce fericiti ati fost voi, astia mai batrani... Eu am avut de ales intre manele si rap. Am ales partea a doua, spune-mi unde vezi greseala... Ca ghita Muresan, vreau s-o dau numai... Pff. Eram Old School. Public Enemy, Run DMC, EPMD, Digital Underground, A Tribe Called Quest, KRS One, ascultam Supreme NTM si Saiian Supa Crew de la francezi... chiar si-acum stiu sa fac moonwalk-ul si slide-urile de la break-dance (nu breakdown). De la noi, eram fan Sindicatu`, si dam pace ca baiatu`.. Ca nu mi-au placut aia de la Mafia, pe care si-acum ii acuz ca au generat o stare de violenta si au secesionat orasele si mai mult decat erau, pe criteriul cartierelor, desi nu era neaparata nevoie.

Ce vremuri... Dup-aia am trecut la Aerosmith, pe filiera Run DMC, apoi Pink Floyd.. si s-a schimbat totul brusc...

pantacruel spunea...

dupa o zi mizerabila
la serviciu,
vin si gasesc
cateva mesaje delicioase
ale unor oameni deosebiti.
ca voi...
aici pe blog.

pai cred ca de asta
'la vita e bella'
si
it's...
'a wonderfull life'

va multumesc pentru sugestii,
verbi, maria, cinabru, aky, paddy si ceilalti.
sunteti cu totii minunati.
si deja mi-ati dat idee pentru...
al 4-lea ciob :)