sâmbătă, 5 ianuarie 2008

'cloverfield' cade peste noi...

la fel ca înfometaţii de pe vremuri, gravitând în jurul scăunelelor înfipte bine în asfaltul macru din faţa alimentarelor pline cu peşte îngheţat, stau acum la coadă întrebările.
cele legate de ultima găselniţă a hollywoodului
- terifiantul ’cloverfield’.

se zice că e belea! că e cel mai aşteptat film (de acţiune..., hmmm) al lui 2008, cel mai urmărit trailer !!! cel mai cool - un secret project - care a înnebunit omenirea şi a blocat internetul în ultimile zile. ’yahoo’ a scris despre el, ’youtube’ deja a banat trailerul, abia ’google video’ îl mai permite încă. toată lumea, cică, vorbeşte despre asta (eu nu cred... )

e o peliculă şoc, filmată cu handycams, a la 'blair witch project'. de fapt nimeni nu ştie exact ce este, pentru că povestea acestui nou film smintit este printre cele mai bine păzite secrete în cetatea filmului.
era şi normal, fiind produs de diabolicul j.j. abrams, omul din spatele ‘lost’ si regizorul urmatorului ’star trek’. are un buget de 30 de milioane de dolari şi numai actori necunoscuţi.

monstrul lui abrams, cel mai imprevizibil filmmaker al momentului la hollywood
va reteza capul 'statuii libertăţii' şi-l va azvârli, capul cel smuls, în centrul manhattan-ului.
j.j. abrams încearcă să ne uimească încă o dată, să transforme în relicvă filmele cu monştri de până acum.

şi cum unora le place jazz-ul, în timp ce altora, ca mine, numai să-şi bage nasul, am mai aflat câte ceva (strong) despre ’cloverfield’. avem (de cărat) povestea unui grup de oameni care trebuie să reziste într-un new york atacat de o misterioasă creatură gigantică :), care mai aruncă şi mingi de foc. (măcar nu-l mai avem pe tom cruise sau tom hanks. şi nici măcar pe tom jones...)
şi eu îl aştept cu sufletul la gură, să nu fiu înţeles greşit... - sunt fan lost şi îmi place abrams. la nebunie! :)

totuşi, ăstora le-a scăpat câte ceva (de sub control) sau, poate, doar or fi aruncat o momeală...
pentru a mă (ne) incita şi mai şi!
astfel, în film se naşte o întrebare -
’când vei muri şi cum?'. oamenii încep să primească mesaje vocale, dar acestea sunt din viitor şi includ informaţii despre data, ora şi propria lor moarte... :) tare, nu-i aşa?


p.s.
premiera în america va avea loc pe 18 ianuarie,
în franţa pe 6 februarie
şi în românia pe... odc. evident. cît de curând :)

6 comentarii:

cinesseur spunea...

pentru ce vrea el sa insemne, adica spuma laptelui/pana corbului, un buget de 30 bulioane para mi se pare mic :) nici macar mediu. ok, se poate spune, tocmai asta e spilul, la vremea lui bwp a fost facut si cu mai putini bani. de acord, numai ca din ce am vazut eu pe net filmul asta nu are treaba neam cu bwp, mai ales ca are un subiect atat de morfolit de Hollywood (un monstru ataca New Yorkul) incat are toate sansele sa ajunga comedia involuntara a anului. in plus, cica ar fi si niste efecte speciale, chestiune care il indeparteaza si mai mult de bwp.

personal ma pregatesc de un mare flop :)

pantacruel spunea...

merci pt interventie, djer
mereu atent si la obiect:)

nici mie nu mi se pare o suma mare, dar in ultima vreme au mai inceput sa scada si bugetele. nimeni nu mai vrea esecuri de genul 'stapanul apelor' (sau 'regatul apelor', naiba mai stie...), falimentul ala cu kostner.

eu, personal, astept sa vad ce i-a mai trecut prin cap lui abrams.
e destept tare tipul. pacat ca se iroseste in comercialuri din astea...

nu cred insa ca va iesi comedie :))
cel putin faptul ca s-a vrut film cu actori necunoscuti
si au recurs la filmari cu handycams,
imi indica faptul ca avem de-a face cu altceva. cu o schimbare de optica a filmelor de actiune.

ma astept la ceva bun. nu stiu de ce. bun ca realizare vizuala si chiar la un subiect mai special... poveste...
nu vorbesc de valoare. nu intru in sala cu asemenea criterii ar fi incorect fata de un film pt mase...

Anonim spunea...

hmm... am vazut si eu trailerul acum vreo luna. frumos, ce-i drept, dar nu
cad in capcana. se stie ca prezentarea oricarui film e facuta in asa fel incat sa socheze publicul, insa dupa ce vezi filmul ramai dezamagit. 300 e cel mai bun exemplu.

anyway, try "no country for old men". e foarte bun. ;)

pantacruel spunea...

forast,
abia astept sa vad 'no country...'
il am de vreo 2 saptamani tras, dar nu am gasit timpul necesar pt el.
ti-am citit si parerea despre acest film la tine pe blog si il voi comenta la randu-mi.
dar mai intai sa vad ce e cu el.
oricum, fratii cohen sunt printre preferatii mei. de departe!
am vazut anul trecut aproape toate filmele lor pe care le ratasem in viata asta :)

alexedi spunea...

bwp... (da, stiu de unde vine)

panta, ma tem ca nu am nicio asteptare pentru cloverfield asta... :) da decapitarea 'primei doamne a americii', ca sa-i zic asa, e un nice touch.

pantacruel spunea...

de unde?
eu inca nu m-a dumirit,
dar nici sa il intreb pe djer parca nu imi venea :)))
serios,
spune-mi!