miercuri, 2 ianuarie 2008

zero

o luam de la zero. ca de fiecare data.
a fost un an bun, a fost un an slab? (mai conteaza, acum?)
ne-am bucurat, am acumulat, am esuat ori am triumfat, am incercat sau doar am visat.
am primit ceva si am pierdut altceva.
insa am mers mai departe si 2008 ne-a ajuns din urma.

mai mult, am descoperit ca uneori ne simtim boieri. atunci cand invitam oaspeti dragi
la masa noastra saraca, dar innobilata cu un fir de imaginatie si un varf de cutit de umor sau ironie, dupa gust,
sau in intunericul imbietor al cinematografelor noastre intime, in care ruleaza crampeie de amintiri si de cantece amoroase

de fapt, lasam poarta deschisa tuturor oaspetilor si drumetilor obositi, care vin de departe, din vremuri de demult.
si care ne lipsesc fiindca s-au stins inainte de vreme. sau care nu ne mai vorbesc decat din carti, pelicule si benzi, deoarece au fost declarati morti, dar cu toate astea sunt vii. si nenumarati.
ei toti, si nu numai ei, ne aduc in fata ochilor magia.
chiar daca deseori se cearta pe povestile si pe muzica incremenite in timp.

ei toti, si nu numai ei, ne constrang sa ne dorim mai mult si mai bine. sa adulmecam un 2008 mai altfel,
in care o luam de la zero cu speranta ca ne vom izbavi
intr-o alta dimensiune. una a sunetelor si culorilor, a vantului si stelelor.
indiferent ce va sa fie in urmatoarele 365 de zile. in cele 8760 de ore care pe care le mai avem la dispozitie.

7 comentarii:

Aky spunea...

Boierule draga :), cu blandete te contrazic.. nu o luam de la zero, pazeasca-ne Sfantul de asta. Mergem inainte, dar putem face asta datorita tuturor treptelor pe care am urcat pana acum. Doamne feri sa nu fi invatat din suturile sub coada, sa nu i capatat cateva sinapse in plus. Si Doamne-ajuta sa fi invatat sa fim mai buni din toate punctele de vedere.
Si - da, conteaza cum a fost anul ce a trecut. Conteaza nu ca sa ne alimentam regretele, ci sa vedem cum am crescut, ce trepte ne-au aparut inainte, pentru cate avem sa multumim :).

In rest, sa scrii la fel de frumos si in anul acesta, sa iutubizezi(-zam..:D) sanatos si voios si cu spor.

Anonim spunea...

La multi ani! :)

Anonim spunea...

alexandra( sau sandy) :) nice to meet you!
si la multi ani si tie! ma bucur sa descopar cat mai multe persoane nascute in aceeasi zi cu mine; e bine sa stii ca mai sunt si altii ca tine pe lumea asta ;))

Aky spunea...

Sa ne traiesti, azi in ziua dumitale.. :) de fapt fu ieri, ca deja e maine.. adica azi :) sa ne traiesti oricand o fi!

pantacruel spunea...

multam conasilor.
sa traiti si 'mneavoastra caldut, periculos si binisor in acest an... :)
sa aveti un an plin, ce sa mai! :)

Unknown spunea...

Sa traiesti maestre. Ti-am facut si o micuta dedicatie in scorbura mea.

pantacruel spunea...

multumescu-ti dede! ramai un tovaras de nadejde. totusi! :)