duminică, 16 noiembrie 2008

bella notte

pentru că o soție am și eu
și mi s-a făcut tare dor de ea



'astă-seară pot să scriu cele mai triste versuri.
să scriu, de pildă: "noaptea e înstelată, iar hăt, departe, pe cer dârdâie aștrii albaștri".
vântul nopții dă roată pe cer și cântă.
astă-seară pot să scriu cele mai triste versuri.
eu am iubit-o, și, uneori, chiar și ea m-a iubit.
în asemenea nopți am ținut-o în brațe,
și-am sărutat-o de atâtea ori sub cerul nesfârșit (...)'

(pablo neruda)

la mulți ani, dani!

13 comentarii:

Unknown spunea...

Il Postino.

innuenda spunea...

Să-ţi trăiască, dani!:)

Pablo Neruda. Atât de simplu. Atât de frumos.

pantacruel spunea...

multumesc, innuenda! :)

Anonim spunea...

Multumesc pentru urare, sotul meu drag!

pantacruel spunea...

eee, incerc si eu sa fiu un sot (foto)model. :)

Aky spunea...

Sa fii la fel de amorezat si calin si dupa nunta de argint, PantAmoreus.

pantacruel spunea...

si dupa nunta de diamant, nu? :)

Aky spunea...

La aia de diamant as vrea sa vin personal sa va vad ciocnind o sampanie.

pantacruel spunea...

si o farfurie de oscioare :)
te asteptam, daca om mai trai pana atunci...

OANA DESPA spunea...

Frumoasa declaratie de dragoste. Sa va bucurati unul de celalalt!

pantacruel spunea...

thanks, oana :)

gabitza spunea...

Frumoasa, intr-adevar! Va doresc si eu acelasi lucru: numai bine si sa va bucurati unul de celalalt!

pantacruel spunea...

:) multam, gabitza!