joi, 27 august 2009

cronica unei mortăciuni anunțate. sub pat cu madonna

in ziua in care aveam s-o vad pe madonna in carne si oase, m-am trezit in zori, la 7 si ceva, si am luat-o spre serviciu. unde am baut o cafea proastă și un cola bun la cutie.
nu visasem oi grase si lana de aur ca gigi becali, ci doar imi imaginasem cum va fi la concertul divei.

cum mi-am imaginat ca va fi:

fani buluc, emotionati pana la lacrima, isterie, madonna in chiloti si adolescentina cum ii e obiceiul, intarziere nepermisa, explozie de lumina, vuiet ca la revolutie, mii de admiratori cuprinsi de un soi de furie arunca cu pietre, cu bere si mere in artista, bolovan in capul madonnei care o si mierleste cu ocazia asta, in drum spre spital, breaking news, bursa se prabuseste etc...

cum a fost:

strazi aproape goale, pe la 20.30 seara, în miezul bucureștilor, cam ca in duminicile sepia pașoptiste, posesori voiosi de bilet grupati doi cate trei, lumina lina, jandarmi si jandarmerite, luisi de funesi care vindeau carti cu cantareata, jeani constantini care vindeau vata pe bat roz, munti de peturi si cohorte de spectatori.
am plecat 45 de minute mai tarziu, timp in care am baut 2 beri nasoale, am ascultat niste playback (cred), modulatoare de voce si niscaiva lalaieli, am vazut o dama bine la 50 de ani mimand orgasmul si sarutand alte dudui pe gura, cateva jocuri de lumini chioare si unde puternice de kitsch ca la cutremurul din '77.

la iesire am inteles adevarul adevarat. desi nu aveau bilet, fanii veritabili venisera la concert si ramasesera afara, grupati in ciorchini vigurosi, în spatele portilor ferecate. nu m-a lasat inima sa le spun ca batrana a fost penibila...

*****

oricum, tin sa le multumesc matusa-mi lulusa (pt ca mi-a dat mie beletele), matusii julia si condeierului (ca mi-a placut povestea lor de dragoste cand am citit-o), lu michael ca a murit (si a scapat), lui woody ca inca n-a murit (dar nici nu mai are mult), nevesti-mi ca exista si m-a insotit la concert (de aia-i mai zice si soață), lu dedes ca a vazut meciul cu timisoara (dintr-un bloc din apropierea concertului) si tot asa...

7 comentarii:

Unknown spunea...

sa inteleg ca a meritat toti banii pe care i-ai investit in acest concert.

pantacruel spunea...

n-ai intgeles. am investit doar sudoare.

K. spunea...

Te invidiem cu totii! Nu pentru mirific-sublimul concert al madonnei la care ai avut sansa sa participi. Pentru matusi, sotie, dedes si restul prietenilor ca michael si woody. :)

dragoş c spunea...

misto faza cu matusa julia si condeieru... :)

als spunea...

of, ce-am ratat... nu stiam k strazile sint asa de pustii, puteam sa ies sa ma plimb prin centru ;))

ps f bun 'breaking boos report', al tau & al bolei sint cele mai nostime

anadana spunea...

da, da, fii cruel, panta, imi place! n-o suport pe cucoana asta fitoasa si kitsch(oasa)si ambitioasa si fortoasa, lucrata-n sali de gimnastica imbracate-n trandafiri(auzi!!)ca in cavouri...pfuah!

pantacruel spunea...

irina alexandra,
pt woody, da, pentru madonna nu! :)

dragos c,
:)

als,
asa strazi numai in cartile de istorie mai gasesti. ai ratat momentul de aur al bucurestiului contemporan... :D

anadana,
cum am mai spus, sunt cruel, dar ma tratez ;)