joi, 20 august 2009

dragostea dureaza. anul 3

asadar, poetul, verbiaj nu altul, se afla in vagon, cand microbistul, dinamovistul pantacruel, chiar el, dadu sa se aseze vizavi.

- cum ai nimerit aici, verbiaj? intreba in soapta panta, ca sa nu perturbe bobitele de transpiratie de pe fruntile calatorilor obositi
- dintr-o eroare regretabila, amice, exclama frenetic fostul coleg de la independent
- si incotro, asa grabit? suiera rivalul de trust printre dintii tapetati cu resturi de sandvis
- inspre teatrul green hours. dar dumneata? se interesa la randul lui temutul bard
- catre nevasta. astazi facem 3 ani de casnicie, marturisi mandru pantacruel, in timp ce-si retragea privirea iscoditoare din decolteul zvâcnicios al unei tinere fara chip.

treizeci de minute mai târziu, verbiaj degusta o piesa zglobie de 3 stele, iar pantacruel sorbea din ochi o soață iubăreața + un vin frantuzesc (ar fi mers si viceversa), ambele vechi de 3 ani.
trei sute de minute mai tarziu, panta, cruelul, savura golul maradonian a lui aguero si se indragostea subit de o alta frumusete – atletico madrid.

*****
asta e golul lui aguero.
cu decolteul n-am poza.

14 comentarii:

Anonim spunea...

aoleo, ai dat-o si tu pe beigbeder? tu ai insa umor, nu prea se poate supara cineva pe tine :)

K. spunea...

Mi-a spus o doamnă, medic chiar, că dragostea durează trei ani.Se pare că nu ştiu cum şi nu ştiu cine a demonstrat că dacă depăşeşti perioada asta şi continui cu fluturaşii în stomac, bileţelele în uşă etc. ai probleme psihice :) Sper să nu fie aşa totuşi. Nu chiar aşa! Măcar să îmblânzească termenii...
Cât despre frumuseţile tale fotbalistice...la cât mai multe! Mai ales dacă sunt un pic spaniole :)

anadana spunea...

Pantacruelule, eu chiar cred ca "dragostea dureaza" si, tocmai de aceea, doresc sa-ti sorbi din ochi nevasta iubareata + un vin frantuzesc, ambele vechi de 30+ de ani...Intre timp,poti savura goluri, sau un vers scris de verbiaj, poti asculta piese de 3 stele sau poti admira penelope:) Sa ai o viata frumoasa!

pantacruel spunea...

pobby,
merci, dar sa vezi ce putin umor va avea nevasta-mea cand o sa dea de 'decolteurile' de care zic pe aici ;)

irina a,
fluturaşii în stomac... uitasem de fleacurile astea! :p

anadana,
iar tu una luminoasa! merci :)

innuenda spunea...

:))) Să-ți trăiască franțuzoaica, pantacruelule!
La mulți ani îndrăgostiți amândurora!:)

pantacruel spunea...

merci la fel, innu! ;)

Teodor spunea...

ma, pentru poze cu decolteu sau mai mult era suficient sa intri pe orice pagina de hi5, te invat eu?:))

pantacruel spunea...

nu ma. nu ma inveti tu :D

gabitza spunea...

"La multi ani fericiti va doresc si eu!" -
Reclam urare tarzie dar sincera, disparuta in oceanul internet:)
Imi cer scuze ca nu m-am semnat dar inca nu-mi revin dupa mult prea scurta vacanta petrecuta pe meleaguri natale:)

pantacruel spunea...

multam, gabitzo. si cum fu pe piciorul de plai? :D

gabitza spunea...

...pe-o gura de rai;)
Pai...am inceput prin a ma certa cu un taximetrist caruia a trebuit sa-i platesc o factura mult prea grasa pentru drumul de la Otopeni pana la Gara de Nord. A castigat el pentru ca nu aveam chef de cearta si m-a surprins putin increderea si tonul ridicat cu care-si sustinea cauza...(si eu care credeam ca mi-a deschis portiera din exces de politete...;)))
In afara acestui episod a fost totul prea frumos, dar prea scurt! Mi-am rupt opincile la nunta;), m-am plimbat cat m-au tinut puterile pe meleagurile natale (am sa public cateva poze pe blog dupa ce imi mai trece putin oful), am povestit, mi-am amintit...si am plecat cu speranta ca ma voi intoarce cat mai curand:)

pantacruel spunea...

eu zic ca tot ce-i scurt e si frumos! :p
acum, fara gluma, nu cred ca-i prea mare diferenta intre italia si romania. nici in ceea ce priveste limbarita taximetristilor, nici in adancul (& nostalgia)gurilor de rai :)

gabitza spunea...

...ca orice minune, nut?:p
Si serios, trebuie sa-ti dau dreptate! Chiar nu este mare diferenta! Ca sa nu mai spun ca aici au chiar si mai multa limbarita:))

gigel spunea...

Iti propun o treaba foarte interesanta,dati dubluclik pe gigel.Succes!!!