duminică, 2 august 2009

cea mai fericita statiune din lume

eforie nord e cea mai fascinanta statiune din lume: populara si ranceda destinatie de vacanta a pensionarilor melancolici si a tinerilor resemnati.

acum douazeci si ceva de ani, cand taica-miu, fara burta si cu ochelari de soare a la celentano, m-a adus pentru prima oara aici, inca ii mai puteai intalni, topindu-se in drum spre plaja, pe acei tarani in slapi, flecari si durdulii, veniti in daciile lor rosii, burdusite cu peneni copti.
chiar daca totul pare neschimbat de atunci, sita a mai cernut si au ramas doar taranii simpli, fara pretentii, cocalarii veritabili si cei din urma bucuresteni rataciti, care adulmeca de ani de zile hamsiile triste, 3 lei portia, si irezistibila bere rece galgaita printre randuri si titluri seci de gazeta si prosport.

straduta care coboara lin spre faleza, odata cu sfarsitul civilizatiei, arata ca orice alta straduta din saint tropez sau miami beach, populată cu superbe fetiscane înțâțoșate, înveșmântate în slipi minusculi, cu baietii tuciurii si limbuti vanzand porumb fiert și cu multe batrane agresive, coltoase, desi fara dinti, cu biblii de buzunar in posete, hotarate sa ofere, pe te miri unde, cazare turistilor uimiti si plictisiti.

unul din marile avantaje ale statiunii este ca, in loc de odihna, gasesti la un pret de nimic balamucul si imbulzeala de pe lume, cele mai barosane hituri ale lui salam, miros de parizer si de namol de la techirghiol calitatea I. peste tot in jurul tau lumea se distreaza, se labarteaza , se baloneaza si asteapta spectacolele nemaipomenite, unicat, si racoarea strasnica a noptii.

revenit dupa un weekend de vreo 2 stele la o gazda acra si indiscreta, nu-mi ramane decat sa astept concediul cel de pe urma, cand imi voi pierde de tot vederea, bunul simt si mintile spre a reveni, cu forte proaspete, in cea mai (ne)fercita statiune din lume.

13 comentarii:

Teodor spunea...

pacat ca nu te-ai putut bucura de superbele fetiscane intatzosate ma ca ti se schimba impresia radical :))))))

Teodor spunea...

si apropo, geniala poza, ador o celulita ca la carte

pantacruel spunea...

macar pozele imi mai ies din cand in cand :)

almanahe spunea...

măi, Panta! cam cruel cu fumeile, trecutele, zău! Ia zi tu dacă le-ai cerut drepturi de autor ca să le pozezi nude şi celulitice?
Da' în rest ţi-am înţeles punctu' de vedere....şi unghiu''... triunghiu'?hmmm...cât pe ce să nu acopere! :P

innuenda spunea...

:))) În primul rând, antescriitorii confundă celulita cu pâlcul cinstit de grăsime.
În al doilea rând, panta CRUELule, oi fi vrut tu să le faci de cacao pe rubensiene, dar ceea ce nu știi tu este că vara trecută erau încă o dată pe atât.:D
În al treilea rând,am fost o SINGURĂ dată în Eforie Nord și AM JURAT că nu mai calc pe acolo! M-am ținut de cuvânt.

Și...în sfârșit...of topic (dar iartă-mă și tu că de asta intrasem la tine), am fost la Inamicii Publici, la recomandarea ta. Mi-a plăcut muuuuult muuult. Și am fost așa de tristă la sfârșit că eram cât pe ce să plâng!:)
O să cred de acum orbește în orice o să-mi recomanzi.
(P.S. M-am îndrăgostit de Johny!)

als spunea...

lol, f savuros reportajul

privesc fascinat minute in sir kilotul ratat-tanga 'fantezi' al doamnei din stinga - dumneaei pare o buna ascultatoare, chit k sensibila la putoare... :)

Unknown spunea...

Te-am avertizat maestre. Dintr-o regretabila eroare am ajuns in Eforie Nord in urma cu 3 ani si am jurat ca nu mai servesc. Stii care e culmea?Mi s-a parut mai odios chiar decat la Eforie Sud.

anadana spunea...

Pai, eu cred asa: gazda ta acra si indiscreta te-a determinat sa nu mai vezi armonia lumii in care te aflai...mirosul de parizer se plia perfect pe "muzica" lui salam si pe sunculitele duduilor.Lumea labartata si balonata se distreaza bine in imbulzeala, incalceala si balamuc...Ce ,nu se vede din poza cat calm si netulburare emana protagonistele? Ei, din toate astea eu nu vad decat un singur vinovat:pe cel care tulbura nechemat aceasta lume...ce cautai acolo?marea ? si...unde-i ?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Noi am ales pentru sambata un pranz la "Babele". Aer curat, vantul ce suiera usor pe langa tampla si liniste.Multa liniste.
Numai ca pentru acest deliciu a trebuit sa suportam apoi coada innebunitoare de la telecabina si tinerii galagiosi ( de parca noi am fi batrani:p).
La Eforie Sud n-am fost dar nici c-o sa calc pe-acolo dupa o asa prezentare facuta de tine.

gabitza spunea...

:)))eu am petrecut cateva vacante "fortate" de preferintele altora prin aceleasi locuri si iti pot spune sincer ca ceea ce inca imi amintesc este coada infernala la "gogoasa infuriata", mama ei de gogoasa, ca plecam mai infuriata decat ea de acolo si distanta milimetrica si indecenta dintre prosoapele cautatorilor de soare si de distractie... Muzica..mmmm...nu o percepeam foarte bine, pentru ca aveam grija sa inot in larg unde auzeam doar sunetul valurilor:)
oricum, ai dreptate, este de ocolit!:)

pantacruel spunea...

almanahe,
m-ai ghicit! de cand eram mic mi-am dorit sa ajung la nudisti. sa trag si eu un pic cu ochiul! :)
intr-o zi, cand eram cel mai mic, am gasit chiar un loc liber la o crapatura din gardul dezbracatilor. pana sa apuc insa sa vad despicaturi si triunghiuri echilaterale, am fost strigat sa vin inapoi... :(

innu,
pai si acum pe unde calci? (plus ca nu pot sa cred ca ai oprit tu robinetul tocmai in fatza lui johnny!) ;)

leo,
nu mi-as fi imaginat vreodata ca vei o gasi un asa nume complicat si delicios, kilotul ratat-tanga 'fantezi', pt acele ate incalcite din prelungirea buricului... :)

dedes,
mai odios chiar si decat eforie su, despre care am crezut pana azi ca e zona calamitate parasita?! :)

anadana,
marea crapelnita! chiar asa... :D

anielle,
tot 'babe' si la voi, asta e culmea! ;)

gabitza,
recunosc. in timp ce dinamovistul danciulescu era cusut pe viu pe tarlaua olteneasca, am stat la coada la 5 gogosi infuriate. am priomit 6 pentru efort si nu am putut manca decat 5 (eu 3m soata 2) :)
si scorul a ramas nul, ca o gogoasa, evident...

windwhisperer spunea...

poza a meritat vizita la eforie......:(

de mult , taranii veneau cu pepenii in carute....

pantacruel spunea...

veneau si cu stiuletii in trabant! i-am vazut eu cu ochii mei :)