miercuri, 5 august 2009

o zi buna de plaja (eforie nord 2009)

*****

7 comentarii:

Unknown spunea...

ai instinct de vanator, le-ai ochit pe toate.

pantacruel spunea...

:)) m-am simtit un mic 'deer hunter'!

cinesseur spunea...

ce tandru ti-ai brutalizat retina :) cu un zoom mai puternic ai putea captura vedea si pixelii subcutanati!

in alt registru, m-am simtit ca intr-un raion de mezeluri&lactate :))) it must be hard for you too!

innuenda spunea...

Știi ce n-am văzut? Salvamarii.:P

anadana spunea...

da, sunt de acord, la plaja poti face studiu aprofundat asupra naturii umane...si, cand obosesti,faci abstractie de tot si privesti doar marea( era minunata in filmuletul tau)

pantacruel spunea...

djer,
am avut pentru cateva minute impresia ca am alunecat in timp si am nimerit la o cafea cu zâna dumitrescu, la casa de moda venus :)) parca femeile erau de pe venus, nu-i asa? :p

innu,
te anunt ca tocmai ai ratat un salvamar cocotat pe schele in filmulet.
numai ca nu aducea cu patrick swaize din tinerete, ci cu asta actual! :D

anadana,
ce, am surprins si marea din greseala? scuza-ma! :p

Teodor spunea...

se putea sa nu pozezi tu niste balcoane :))