luni, 10 august 2009

un om de nimic. si putin perfid

nat king cole - perfidia

una dintre amintirile placute pe care le detin in coproprietate cu pantacruel este cea in care unul dintre noi doi stă, fara parale si deadlineuri, imobilizat in pat cu trei coaste sfaramate. meci de fotbal, interventie miraculoasa (la balon), doua saptamani in spital si alte doua acasa etc.
alaturi de mine (sau de el, un om de nimic) zac tăcute, aproape rușinoase, o carte imbujorata si o ceașcă de cafea indulcită cu miere. sotia, iubitoare si dragostoasa, improspateaza apa din vaza cu flori, galbene ca sa alunge pava, iar eu nu-mi mai doresc nimic altceva decat o coloana infinita de concedii medicale. si providentiale (negresit intru eliberarea si indestularea spiritului).

putini ani mai tarziu, in dimineata zilei de 10 august 2009, cand tocmai ascultam ’perfidia’, m-am simtit din nou un om de nimic. cu tot cu oscioarele si coastele mele.
cum era si normal, m-am apucat sa citesc memoriile lui saramago si am tras aer in piept pentru coliziunea cu filmul lui tony scott (ultimul), programat pe inserat, in oras.

8 comentarii:

innuenda spunea...

Știi ce nu înțeleg eu, panta? Cum îți sunt implicate oscioarele, de data asta. Dar nu cumva să-mi spui că ești perfid până-n măduva oaselor! Că nu am să cred una ca asta, cum nu o cred nici pe aia cu omul de nimic.:)))

pantacruel spunea...

nici nu-ti inchipui tu, innunenda, cat este de greu in ziua de azi sa fii un om de nimic! :)

Unknown spunea...

sa inteleg ca tanjesti dupa coastele rupte, nu te simti bine intreg.

pantacruel spunea...

tanjesc dupa tot felul de tanjiri si lanceziri, domn dedes ;)

innuenda spunea...

Dede, o gândise din curățenie, nu din tenebre. Dar lui Panta, panta i s-a pus pata!:))

Ah ce-aș mai vorbi...dar n-am cu cine! Am un subiect grozav de bârfă, dar nu mă lasă al meu să-l fac public.:D

innuenda spunea...

Fără virgulă, evident, după Dede:)))

Alter Ego Blog spunea...

Ops ! Urat momentul...

pantacruel spunea...

innuneda,
dede le gandeste mai mereu. cred ca minte cand zice ca s-a nascut la gherghesti, ci nu la hamangia! :)

ops, alter ego, ops!