marți, 3 noiembrie 2009

la crâșmă la pantacruel

într-o bună zi îmi voi deschide o crâșmă exclusivistă în care clienții vor avea îndatorirea de a livra o poveste bună celorlalți meseni, ba chiar și câte un cântecel vesel sau trist, după măiestrie și umori - între al treilea și al patrulea păhărel.
iar la sfârșit, când burdihanele se vor îngreuna peste măsură, soundtrackuri ispititoare vor inunda încetișor localul și-ntr-un ungher întunecat vor rula secvențe din filmele bune de demult.

(la crâșmă la pantacruel)

21 de comentarii:

mofturi de ochelarist spunea...

Poti s-o deschizi si intr-o zi ploioasa...Mai dureaza mult ?

pantacruel spunea...

in 10, 20 de ani e gata. cu putin noroc :p

Ileana spunea...

Nu spune una ca asta, ca murim si de foame si de sete. Eu te vad carciumar ceva mai devreme, nu dispera.

Anonim spunea...

si ne dai din partea casei "portocale mecanice"? promiti?

pantacruel spunea...

ileana,
daca speranta moara ultima, disperanta ar trebui sa moara prima, nu? si uite asa printre atatea 'moare' s-ar putea sa-mi deschid mai intai o moara de vise, ca sa-mi sfaram porinile ucigatoare :D

pobby,
din partea casei 'portocale mecanice' dar mai ales 'ciorba de burta de tim burton', 'ciorbita de cap de fincher' si 'piept însfârcoșat de monica bellucci' de te lingi pe degete :)

Anonim spunea...

am vazut k e si o mirodenie speciala, andy kaufman jucat de jim carrey, din aia o sa cer sa-mi torni pe toate mancarurile:)
pe kidman o las alora care sunt la regim, k eu nu vin la tine la crasma sa manc branza de veci :)

Şerban Tomşa spunea...

Sper să apuc şi eu ziua aia... Sunt sigur că în crâşma ta m-aş simţi bine... Mi-aş învinge inerţia, aş părăsi soarele şi viscolele câmpiei şi aş poposi acolo. La o adică, m-aş putea reprofila, învăţând meseria de barman... Un Han al lui Pantacruel...

pantacruel spunea...

serban e barman. am deja un angajat.
ar mai fi nevoie de dj, proiectionist, cateva osapatrite bine dotate in costumatie micro.
asta ca sa fie vinul mai gustos :p

mofturi de ochelarist spunea...

Vin si eu cu un butoias de Sauvignon Blanc daca-mi actualizezi titlul din blogroll. Daca nu, aduc niste vin pelin. Si nu in zece ani. In noua.

pantacruel spunea...

ma miram eu de ce nu se mai actualizeaza mofturile astea de ochelarist...
astept sauvignon blancul. in plus trebuie sa pun, astazi, mana si pe petru dumitriu (despre care ai scris dumneata) de la chiosc :)

mofturi de ochelarist spunea...

Mersi.Acu'trebuie sa vin cu vin.Ok! Vezi ca P.Dumitriu (Cronica de familie) e in trei volume.Miercurea viitoare mai iese vol.III.

incasha spunea...

Buna, te-ar interesa un link exchange cu blogul meu? daca da, astept un mail, sau ceva. Te-am pupat! o zi buna :)

Unknown spunea...

Panta, tu angajezi barman la crasma? vezi cum faci organigrama.
pastrama de literat servesti?

pantacruel spunea...

pe tine nu te servesc, dedes. ca prea esti elementul ostil! :)
tie am sa-ti propun, la momentul nepotrivit, postul de bodyguard - stiu ca-ti surade ideea! :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ma ofer eu pentru postul de dj. Am o bruma de pricepere de cand c-o tentativa de club pe la Campina. Imi place ca ti s-a luminat de ceva timp "incaperea". Ne vedem mai bine la ochi :p.
Off topic: am inchis pentru o perioada "gradina" dar o sa trimit cheia sub forma de invitatii cand o veni vreme mai buna :).
D.D.
(semnatura mergea la cealalta postare dar nu m-am mai interferat in discutiile barbatilor :P).

Şerban Tomşa spunea...

Panta,
îţi propun o regulă pentru localul tău : ca să primească băutură, fiecare muşteriu trebuie să spună o poveste sau să recite o poezie... Proprie, dacă se poate...

Anonim spunea...

eu pot sa-ti fac un discount la asigurare
problema e ca localul asta al tau se anunta o afacere cam riscanta, mi-e sa nu ia foc mult prea usor de la atatea povesti :)
apropo, am o nepoata, e in somaj
ii pun o pila la tine? a pozat deja ptr cativa pictori

pantacruel spunea...

anielle,
s-a rezolvat si cu dj-ita. mai ales ca am incredere in gusturile tale (clasice) :)

serban,
poezia sau cantecele la alegere. lumea trebuie sa cante si sa se simta bine. ca sa curga vinul vartos...

pobby,
desigur, sunt disponibile si cateva locuri pt nepoate in somaj! :)

almanahe spunea...

am cam lipsit, bine că nu 20 de ani, altfel pierdeam deschiderea oficială a bodegii. Pardon...cârciumii; văd că s-au ocupat toate posturile cărora aş putea să le fac eu faţă...mai sunt unele la care se cere spatele, da'lasă;
mă înscriu ca şi client, vreau io să zic prima poveste...am timp s-o şi trăiesc până atunci! :P

Anonim spunea...

am cam lipsit, bine că nu 20 de ani, altfel pierdeam deschiderea oficială a bodegii. Pardon...cârciumii; văd că s-au ocupat toate posturile cărora aş putea să le fac eu faţă...mai sunt unele la care se cere spatele, da'lasă;
mă înscriu ca şi client, vreau io să zic prima poveste...am timp s-o şi trăiesc până atunci! :P

almanahe spunea...

al doilea comentariu e de întărire! :))))
sau deja te-ai îmbătat şi vezi dublu! ;)