luni, 16 noiembrie 2009

s-a lasat cu (intrin)sec

in jurul meu. ('sweeney todd: the demon barber of fleet street')

(foto pantacruel)
* sweeney todd & panta cruel in wonderland... by pantacruel - click aici

joi (la pranz)
21 de puncte la sala. aveam 21 inaintea ultimelor 3 intrebari si nici prin gand nu-mi trecea ca pic. am dat 3 rateuri monumentale, am ramas cu 21 de puncte si la final, iar inimiora, saraca, era sa-mi explodeze de rusine. nu-i venea a crede in pieptul cui se zbate ea cu 200 de batai de arama pe minut.
marti imi pot exersa din nou proverbialul ghinion

joi (seara)

'sweeney todd: the demon barber of fleet street', un poem vizual pictat in sange marca tim burton.
johnny depp (la a sasea colaborare cu t.b.) e perfect in toate aceste roluri gotic-inerte. canta, incanta si aduce aminte, pe alocuri, de tristetea barbierului evreu din dictatorul lui chaplin.
'sweeney todd...'-ul, filmul, e frumos ca o tragedie greaca, are ceva din shakespeare si ceva din byron, dar si putin 'perfume' (the story of a murderer) din 'ratatouille'.
la final toata lumea moare. se moare frumos in filmele lui tim burton. si foarte senin, aproape mioritic.

vineri (ziua)
bulgaria din nou. de data asta ruse, un oras cenusiu si saracacios (inecacios). te astepti ca frigul, foametea si cativa tovarasi bineintentionati sa-ti taie calea cu o dubita sigura (lada sau moskvich).
mai apoi ne-am abatut cateva ore pe la manastirea basarabov. chilii sapate in stanca, liniste nemaiauzita si soare albicios, timid. peisaje de wonderland...

vineri (seara)
am jucat fotbal la branesti pe sintetic. un gol, primul al meciului, un autogol si un fault grosolan, disperat.
pantacruel nu-i totuna cu banel.

sambata
lasata secului, doi cocosi decapitati, mititei, carnaciori, mustar, aripioare sau picior, bere si vin, tiramisu, scrabble si un somn bun. greu, apasat.

s-a lasat cu (intrin)sec in jurul meu.
in plus, azi e ziua nevesti-mi (din nou). la multi ani dani!

10 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cum iar ? Si daca e Daniela, vezi ca mai e si in decembrie. De doua ori (chiar daca nu e cu cruce rosie) .

pantacruel spunea...

nu 'iar', ci 'din nou' ca-i an nou. inca unul... :)

anadana spunea...

cei care au luat peste 21 nu au observat, cred, niciodata jocul perfect al lui j.depp "in aceste roluri gotic-inerte". cu peisajele manastiresti ti-ai asigurat peste 21, asa ca e bine ca s-a lasat cu (intrin)sec in jurul tau...La multi ani pentru sotia ta!

pantacruel spunea...

multumesc draga anadana. pt urari :)

Şerban Tomşa spunea...

La mulţi ani, din toată inima, în eternitatea mereu înnoită a timpului, minunatei tale soţii !

pantacruel spunea...

uau, ce urare nemaivazuta!
merci serban! :)

Unknown spunea...

respecte!

pantacruel spunea...

imi place mai mult 'respectre' :)

innuenda spunea...

Să trăiască Doamna Pantacruel!:)))
Cât despre puncte, dă-le naibii! Important e ce faci după ce ai luat carnetul. Eu am greșit numai o întrebare din chestionar la sală, am luat carnetul din prima, am făcut poligonul cu parcările din prima de m-a lăudat instructorul la toată firma (bine, a doua oară m-am încurcat, că am început să le...gândesc)și acum sunt varză cu carne la parcări! Dacă e loc numai de-o mașină nu mă bag, mă mai plimb!:P

pantacruel spunea...

sa traiasca si innunenda. cu tot cu poligonul ei! :)
eu am terminat orele de condus, dar abia daca am efectuat o parcare (si aia incorecta). mai am ceva de trudit pt carnetul asta... de care m-am cam saturat inainte sa-l obtin :p