vineri, 27 noiembrie 2009

ultimul cartus (candidat, adjectiv)

video by pantacruel

4 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Mda, nu ştiu ce să zic... Tu te pricepi şi de aceea te rog să-mi spui dacă scena e trucată...

pantacruel spunea...

nu ma pricep, serban, insa mi-as fi dorit sa fie trucata. basescu a pierdut deja alegerile.
eu unul nu as mai paria un sfant pe mister presidente. nu mai are absolut nici o sansa. watergate a fost jucarie pe langa palma asta... :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Eu ti-am vizionat filmuletul si n-am prea inteles faza in imbulzeala aia. Apoi am auzit de palma prezidentiala si mi-am amintit de postarea ta. Am ramas masca. Nu ca mi-as fi dorit sa il votez dar vad cu cat tupeu apare in continuare si provoaca la dezbateri :(.

pantacruel spunea...

oricum, mai jenant este geoana care fuge de rupe pamantul cand aude de vreo confruntare barbateasca.

avem de ales asadar intre un mincinos si un las. si ma tem ca-l vom avea pe cel din urma - o simpla marioneta de carton.
o tara de rahat, ce s-o mai lungim atat... :)