duminică, 1 noiembrie 2009

varianta mai puțin patetică

varianta mai puțin patetică a poveștii cu cosașu:
- pantacruel, ce-a fost prostia asta?
- mă tem ca am exagerat puțin, doamnă.
- știu că îți place să bravezi, dar de data asta ai sărit calul. vei primi nota 3 și un ultim avertisment. le-am citit tâmpenia ta și colegilor de cancelarie și...
- și...?! le-a plăcut?
- au spus că ești irecuperabil.
- nu cred că au vorbit serios, doamnă. totuși să știți că eu îl consider genial pe radu cosașu. trebuia să spun asta în teză, cu orice risc. ați citit ceva de radu cosașu?
- deja te întreci cu gluma!

atunci am înțeles că nu eram chiar singurul care îl simpatiza pe bătrân.

5 comentarii:

Anonim spunea...

da' la galben tot nu ai renuntat :)

pantacruel spunea...

ne e tocmai un galben pobby. as zice ca e crem(e) a la choix ;)

anadana spunea...

prefer patetica...(si choix a la crem(e)) :):)

pantacruel spunea...

si eu prefer patetica lui beethoven, liedurilor lui pantacruel :D

mofturi de ochelarist spunea...

Mie imi placea acel galbui sau ce era; se vedea scrisul. Acum nu prea il vad - poate din cauza ochelarilor neadaptati. Nu mai vad nici actualizarile din blogroll, ca am trecut de mult de Cortina.