joi, 25 februarie 2010

cinci luni deja ?!

am descoperit cu stupoare, pe la pranz, ca au trecut deja 5 luni de cand n-am mai fost la serviciu!
si eram atat de convins ca nu s-au scurs decat vreo 4.
iar in afara faptului ca nu mai am bani de cheltuiala (oricum urasc cheltuiala!), ca sunt nevoit sa citesc tot timpul (din placere), ca blestem politistii care nu vor sa-mi dea si mie permisul (probabil am sa-l cumpar ca m-am saturat de traseu!) si ca (re)scriu primele pagini ale romanului de care m-am apucat, as spune (sincer) ca toate sunt in regula. ba chiar a inceput sa-mi placa foarte!

14 comentarii:

Adina Chițu spunea...

Mi-ar placea sa fiu in locul tau...as avea timp sa imi fac licenta ;))

pantacruel spunea...

nici mie nu-mi displace sa fiu in locul meu :)

innuenda spunea...

casnicule!:))

claude spunea...

That's the spirit, old man!

zuzeta spunea...

acesta este, domnule, un sport periculos. cu timpul devine extrem. si da dependenta.
5 luni? mai vorbim cand ajungi la 3 ani !!! :))

pantacruel spunea...

innuneda,
invidioaso. lasa, ca dupa ce o sa nasc o sa mai stau 2 ani acasa! :D

claude,
in-dead, indeed :)

zuzeta,
in nici un caz 3 ani. sunt f ambitios, insa pe criza asta n-am nici un chef sa fac pe viteazul. am planuri pe termen lung ale caror baze le pun chiar acum cu suficienta migala si infinita rabdare ;)

Unknown spunea...

cine se mai incurca de luni. anii sunt importanti.

anadana spunea...

urare: lectura din placere, carnet fara blestem, pagini multe de roman :)

pantacruel spunea...

dedes (cmts),
de luni in trei ani voi fi mare, domn dedes :D

anadana,
ai spus-o cu multa ura, banuiesc! :p

anadana spunea...

ura(re)din tot sufletul, pantacruelule!

domnisoaraT spunea...

Cand vei ajunge la 9 luni cred ca se va intampla ceva fabulos :D. Pana atunci, have fun

pantacruel spunea...

anadana,
ai suflet mare, as zice :)

domnisoara T,
o sa nasc un poem, stiu ;)

Bianca spunea...

Timpul trece mai repede cand nu trebuie sa mergi la job...
Spor ;)

pantacruel spunea...

trece f repede, bianca.
vorbeam cu un amic ajuns si el in situatia neplacuta (criza ma-sii! ;p) si imi dadea dreptate. rezolvi mult mai multe sarcini + probleme daca te (mai) duci si la job decat daca stai sa te scalzi in neverosimilul dolce far niente :)