marți, 2 februarie 2010

femeiuști (8). jeniffer

jennifer a.

10 comentarii:

claude spunea...

jennifer aniston. really?
stiu ca nu e frumos sa discut despre gusturile/alegerile tale, dar c'mon...you can do better! Sa-mi dai asa o lovitura dupa ce ne-ai prezentat-o pe Charlize...

pantacruel spunea...

claude,
sunt gusturile lui brad, nu ale mele! :p

si nici macar nu-ti poti imagina ce de femeiusti vor mai urma...

claude spunea...

bine, bine . pai il folosesti pe brad pitt drept aparare? lui pot sa-i inteleg ratacirea de acum mii de ani ;-)

asta-i tot farmecul (ca nu stiu ce va urma)

pantacruel spunea...

rataciri sa fie oare toate 'celea'? :D

vagabond sister spunea...

mie nu mi-a placut niciodata de jennifer ... cred ca nu are nimic special...adica arata bine, e adevarat, dar ca sa imi placa o femeie pe marele ecran trebuie sa aiba acel X factor...

pantacruel spunea...

tocmai urmaream acum 'breakfast at tiffany' cu audrey h. ma intreb daca holly golightly are acel X factor de care zici? :)

claude spunea...

@pantacruel: sper din tot sufletul ca nu vei indrazni sa o pui pe Audrey la categoria "femeiusti"!

pantacruel spunea...

claude,
crede-ma ca nici macar nu mi-a trecut vreodata prin minte asemenea nazbatie! :D

claude spunea...

@pantacruel: Hallelujah!

pantacruel spunea...

:)) si totusi, nu se stie niciodata...