luni, 22 februarie 2010

(pre)texte de băgat la cap

‘în anul întâi de facultate, am făcut un scurtmetraj, numit 'pretext'. în momentul în care-l scriam, aveam impresia că o să revoluţionez filmul. nu filmul de scurtmetraj, ci filmul, punct! filmul acela avea tot ce vrei, poezie, vârsta cinematografului, istoria singurătăţii, numai că era imposibil de vizionat...

nu pot să spun că mi-am învăţat lecţia atunci, dar a fost o lecţie importantă. fiindcă în momentul în care l-am văzut montat, mi-am dat seama că e un eşec absolut. mi-a fost sincer ruşine în momentul în care m-am prezentat la examen cu el, atât de ruşine pe cât de mândru eram în momentul în care am treminat scenariul şi eram convins de calitatea lui.'

(florin serban, castigatorul ursului de argint 2010)

2 comentarii:

Anonim spunea...

(cistigator ursul de argint 2010)

pantacruel spunea...

exact asta am vrut si eu sa spun :)
merci.