vineri, 2 aprilie 2010

eu cand vreau sa beau o cafea, vad un film

pantacruel: vrei sa stii ce-mi place mie cel mai mult?
panta: ...
pantacruel: vrei sa stii?
panta: da
pantacruel: pai intreaba-ma
pantal: ce-ti place tie cel mai mult?
pantacruel: mie imi place sa mananc cel mai mult pizza.
panta: cred ca-ti place si filmul lui florin serban
pantacruel: care film?
panta: ala cu ursul
pantacruel: a, da, e foarte bun. nu ma asteptam sa fie atat de bun.
panta: mai bun chiar decat pizza?
pantacruel: glumesti? nimic nu e mai bun decat pizza! am putea sa barfim filmul pe indelete la o cafea. vrei sa bei o cafea cu mine?
panta: am incotro?
pantacruel: asteapta o clipa sa-i cer domnului director masina si cheile. si nu care cumva s-o stergi, ca-ti rup capu! sau iti iau gatu cu ciobu! cum preferi...

4 comentarii:

claude spunea...

Pe vremuri era interzis fluieratul in cafenele...

als spunea...

bine ai revenit, panta!
(sper ca ai primit mess-ul meu)

pantacruel spunea...

claude,
pe vremuri era bun si nechezolul gringo viejo :P

leo,
l-am primit. multumesc mult!

Şerban Tomşa spunea...

Sărbători fericite, dragul meu !