joi, 8 aprilie 2010

viceversa

cand eram mic imi placea charlie chaplin. cand m-am facut mai mare imi placea ‘dilema’.
acum imi place ‘dilema veche’ (numai) la pachet cu vechiul charlie chaplin.

cand eram mic aveam noroc de cateva filme bune pe an (pe care le revedeam pana invatam replicile pe de rost), de cateva meciuri mari pe sezon (pe care le visam noaptea si le rejucam din cand in cand, in gand).
cand m-am facut mare am ghinion de zeci de foldere cu filme premium (pe care nu mai am ragazul si nici dispozitia sa le vad) si de mii de meciuri ample (peste care sar acrit).

cand eram mic existau cativa scriitori mari si o mana de gazetari cunoscuti pe care multimea ii citea cu sfintenie.
acum, cand m-am facut mare, este exact viceversa. exista o multime de scriitori mici, o masa nesfarsita de jurnalisti on-paper, on-line, on-air, on-day&night si doar cativa cititori (si aia cam superficiali).

2 comentarii:

d. aka dj. spunea...

de unde reiese ca democratizarea accesului la resurse e o chestie naspa si ar trebui ingradita. de acord :)

pantacruel spunea...

ingradita, ingrabita si-ncropita:)