vineri, 15 mai 2009

7 vagabonzi aproape milionari

7 spoturi de promovare pentru tiff 2008, unul genial (nae caranfil), altul tarantinian (adrian sitaru), ba unul chiar bășinal (bogdan mustață) plus o bomboană pe 2009. bomboana e o leacă gay, dar gustată de publicul sensibil, cu un andi vasluianu în rol de heath ledger. sau de jake gyllenhaal, că nu-ți prea dai seama.

7 vaga(bonzi) - c. porumboiu, a. sitaru, t. giurgiu, b. mustață, p. negoescu, r. muntean, n. caranfil - și un singur pantacruel

7 comentarii:

Unknown spunea...

Dar stiu ca le haituiesti pe filmulete. Bun nea Nae, foarte bun.

pantacruel spunea...

caranafil. nae caranfil... :)

verbiaj. spunea...

dupa cum iti spuneam si la telefon, caranfilm e cel mai tare, autoironia lui e un deliciu. la polul opus, tudor giurgiu e de-a dreptul pueril. si spotul 2009 mi se pare marfa rau.

pantacruel spunea...

caranfilm e el insusi un film.
cu 'spotul 2009 marfa rau' nu prea sunt de acord. in cazul asta ce ne facem cu 'marfa si banii' lu' puiu. lu' cristi puiu, fireste! :p

to-morrow spunea...

Am o mare admiratie pentru Nae Caranfil. Reuseste sa fie cinic, fara a fi acru, si are un umor nefortat, necautat.
Multumiri pentru aceste spoturi.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cel al lui Caranfil mi-a placut si mie. M-am intors apoi sa revad spotul lui Mustata ca poate nu ma prinsesem de prima data .Am ajuns la aceeasi concluzie: mi se pare jenant.

pantacruel spunea...

to-morrow,
toti au calitati extraordinare, insa nu oricine se descurca bine si pe distanta mica :)
oricum porumboiu, sitaru, muntean și caranfil din acest lot de 7 (plus jude, nemescu, puiu, mungiu) sunt cu cel putin o clasa peste ceilalti din generatia lor.

anielle,
caranfil a gasit aici o retata infailibila. nu l-ar mai fi intrecut nimeni pe segmentul asta 'tiff - bond" ;)