marți, 12 mai 2009

WHY SO PRECIOUS?

because...
cannes 2009 (13-24 mai, preview) - by pantacruel

11 comentarii:

Chambord spunea...

Excelent teaser ! Cine e pe soundtrack ? Reminds me of Lisa Gerrard on Gladiator :)

Incepe Cannesu. Let's enjoy it !

Pobby spunea...

ai o masina de teleportat? macar la filmul lui almodovar :)

pantacruel spunea...

chambord,
multumesc. nu este insa chiar "excelent". nu mi-a placut si l-am mai "reparat" de vreo doua ori...

intr-adevar e vb de lisa gerard, dar nu din 'gladiator'. cel putin asa cred :)

pobby,
am o masina de tocat, daca te ajuta. te tocam carne de mici si te trimitem la pa(r)chet :)

Chambord spunea...

Nu e din Gladiator, clar. Ma refeream la faptul ca la filmul asta ma duce gandul cand aud this kind of music. Foarte inspirata alegerea Lisei pt Cannes presentation. Chiar m-am bucurat de teaser ! Mi-a produs bucurie ! Ma simt obligat sa-mi modific un pic semnatura pe cinemagia :P

Pobby spunea...

daca-mi promiti ca primul mic facut din mine va ajunge intre buzele penelopei, poate ma las :)
la parchet- niciodata, nici in calitate oficiala, nici in vizita, ii las pe altii

pantacruel spunea...

si cum semnai pana acum pe cinemagia, mister chambord? :)

pobby,
eu as indrazni mai mult. intre sanii penelopei! sa-i sara lui bardem mustarul :)

Chambord spunea...

@panta: iti raspund cu un titlu de film: 'Come and see' :)

Alina Zaharia spunea...

Panta, mi-a trecut prin cap intrebarea: de ce nu reusesc s-o iubesc pe Penélope(si nu ma refer la Penelopa ta). Poate nu sunt eu destul de cinefila.

pantacruel spunea...

alina,
din acelasi motiv penntru care nici eu nu pot sa-l iubesc mai mult pe sean penn decat pe natalie portman. care s-au (a)cuplat deja... ;)

si sa stii ca imi place cum spui dumneata - "penelopa ta" :)

Unknown spunea...

sunt cateva filme interesante in oferta, desi vad ca abunda violenta.

pantacruel spunea...

o puzderie dedes, atat de putine...