miercuri, 2 septembrie 2009

eu vs alex leo serban

amicul verbiaj m-a anuntat ca a gasit pe liternet un copilas de-al meu (un interviu simandicos, sa-i zic). carevasazica aici s-ascundea mititelu...
de vina este doar als, intervievatul si cel care a tras sforile :)

*****

pantacruel:
- ce preocupări artistice aveai pe vremea lui ceauşescu? irina margareta nistor citea maestrul şi margareta şi traducea la greu casete video cu ninja. batranul tudor caranfil îi corecta temele la matematică micului nae şi ne povestea, la vârstele peliculei, câte ceva despre citizen kane şi woody allen. andrei gorzo nu rata nici o cronică din rahan, bag mâna-n foc, după ce se plictisea de lopăţică şi găletuşă. ce făcea în tot acest timp alş...?


alş:
- făceam colaje. scriam. si inventam parfumuri: le combinam, le puneam în sticluţe, le dădeam nume cât mai "cinematografice" (ma nuit chez maud, de exemplu) şi le făceam cadou gagicilor. nu erau foarte rezistente, normal, dar gestul contează.


restul interviului aici

12 comentarii:

djerzinski spunea...

pantacruel & liternet are now friends! fain interviul, de pus in rama. felicitari!

pantacruel spunea...

thanks mister dj!
cred ca am sa pun si felicitarea ta in rama :p

Unknown spunea...

eu l-am pus la rana.

verbiaj. spunea...

eu ma asteptam la un moment dat sa se apuce leo sa-i puna intrebari lui panta, atat de "pe problema" erau amandoi. ar fi fost buna si o poza ca garnitura la interviu.

pantacruel spunea...

daca dede's este (cateodata) un munte de generozitate, verbiaj este (de fiecare data) un munte :D

Unknown spunea...

e cazul sa se intalneasca munte cu munte.

verbiaj. spunea...

sau mahomed cu mahomed. daca leo s-a intalnit cu panta, nu vad de ce nu s-ar intalni si dede cu verbiaj.

anadana spunea...

"o poezie de interviu"(verbiaj) :)

pantacruel spunea...

ma tem ca la voi ar putea fi o problema mare - ca de la munte la munte, desigur. unul e prea falnic & frumos, iar altul prea inzestrat & talentat!
si nu se stie ce ar putea iesi din ditamai ciocnirea :D

Pobby spunea...

saptamana asta esti obsedat de "eu"
maine va fi titlu "eu si...?
"eu, tu si ovidiu"? :)

pantacruel spunea...

va fi eu si tarantino! nu am nici un dubiu, mister p(ink) :)

Teodor spunea...

ne dai interviuri pe paine, mai ceva ca untul de arahide ;)