duminică, 27 septembrie 2009

shortcut

am dat cu piciorul (my left foot) – dupa 9 ani in slujba sportului – slujbei, una care imi asigura minimul confort material si mai ales maximul disconfort intelectual, am scris o nota informativa (biletul meu spre ’libertate’) trustului condus de motanul felix, aproape literara (deja am cereri serioase din partea lui verbiaj; ar da cateva romane bune, editie veche, fara coperta, pentru un exemplar din scrisoarea asta) , intr-un regim aproape democratic.
m-am asezat incomod in fotoliu, inca de vineri, pentru a-mi extirpa din cap, ca pe o tumoare, primul scenariu de scurt metraj (biletul meu spre master - scenaristica); deja e duminica si am aruncat vreo 20 de idei mediocre la cosul de gunoi; am fost sambata dimineata la piata cu sotia si am cumparat fructe, flori si gogonele – cel mai mult imi place sa merg sambata dimineata la piata cu sotia si sa cumpar fructe, flori si gogonele; m-am legat aseara la cap cu un episod (al doilea, pe primul nu il aveam) din ’mad men’, serialul atat de laudat de djerzinski si luiza, iar pe la pranz voi face o incursiune in epoca de aur (partea I) la cinematograful meu preferat, studio, unde cativa tovarasi imi vor spune cat de frumoasa este viata!
probabil asa si este, frumoasa, si nu-mi dau eu seama.

la piata, sambata dimineata - paris, 1924

23 de comentarii:

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Dacă simţi că o trăieşti frumos - asta e tot ce contează!, ce nevoie mai ai să-ţi dai seama?! :)

Pobby spunea...

pot sa te ating? chiar existi?
dupa acest moment de buimaceala vecina cu tampenia, imi revin si nu-ti mai zic decat bravo
p.s. ce fel de gogonele iti plac? alea verzi sau un pic parguite?

Şerban Tomşa spunea...

Splendid ! Respiraţi frumos, scrieţi încântător. Adevărul este că fără cultură nu se poate trăi frumos... Acest blog se află în centrul unui spaţiu estetic, protector...

als spunea...

so... no more 'arte&sport'??
ai dreptate: kestiile astea 2 sint mai misto 'in libertate'

bafta!

ps 'felix culpa', eh? ;P

Unknown spunea...

viata merge inainte , si noi odata cu ea, taras pe burta si pe coate.

Liviu Drugă spunea...

Toată admiraţia. Primele zile după eliberare sunt absolut fantastice. Eu aveam senzaţia că sunt singurul care înţelege de fapt care-i mersu'n lume, restul fiind doar nişte simpli figuranţi. :))

pantacruel spunea...

m-am intors de la cinema. 'amintiri din epoca de aur' a fost cu mult peste asteptarile mele.
se rade mult, cu pofta, iar povestile, desi ponosite au inca prospetime si miez.

zvarluga bond,
tot ce conteaza e ca lumea nu va mai fi deloc cum a fost inainte de 'criza'. trebuie sa ne pregatim pentru (alt)ceva nemaivazut :) parerea mea...

pobby,
alea un pic parguite! tie?

serban tomsa,
multumesc pt vizita si pt vorbele alese. ma simt mic de tot in fata unor laude atat de mari :)

leo,
'arte sport' ramane. nu are treaba nici cu felix, nici cu otilia :)

dedes,
de ce pe burta? in picioare, cu demnitate.

pantacruel spunea...

liviu,
si eu care credeam ca... 'toate mi se-ntampla numai mie'. si lui piedone (bud spencer) ;)

Pobby spunea...

eu manac doar conopida, ocolesc gogonelele :)
bre, ce exemplu dam? asa o discutie pe un blog aflat in centrul protector al etc etc etc :)

Pobby spunea...

eu mananc, scuze

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Parfait! En garde! (Da' să fie parfait cu vanilie, merge şi cu ciocolată... :))

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

(ia că am scris şi desertul lui pobby, din întâmplare!)

Şerban Tomşa spunea...

Îmi plac şi mie conopida şi gogonelele... Punerea lor în discuţie, cu hazul nebun de mai sus, ţine tot de... artă şi de frumos. Aşa că nu vă supăraţi pentru observaţiile mele, numai aparent pline de "morgă"...

pantacruel spunea...

dragi tovarasi si preteni,
mi se pare de bon ton (chiar de bon appetit) sa vorbim despre mancare pe blogul asta.
si à propos (ca tot m-am frantuzit de tot), azi, eu, pantacruelul, am trecut pe langa un local (in parcul icoanei) numit (cum altfel?) gargantua...

trebuie sa-l vizitez neaparat, intr-o buna zi. cu o gașcă de mancăi! :)

Pobby spunea...

eu am luat in cateva luni - cik e semn bun - vreo 7 kile
ma iei si pe mine?
(de cand ai pomenit de gomboc-gombotz-galuste cu prune, stiu k ai gusturi bune)
si-ti mai recomand asta
http://www.reteteculinare.ro/carte_de_bucate/aperitive/parmigiana_di_melanzane_vinete-1030/

pantacruel spunea...

te iau, cum sa nu?
esti al doilea pe lista. dupa mine:)
merci pt reteta. maine imi fac o vanata mare imbracata dolofan in parmezan, oregano si busuioc.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Am descoperit si eu de curand placerea de a face piata cu iubitul. Legume, mirodenii, prosopele de bucatarie in patratele (preferatele mele) si sorturi colorate pentru amandoi. Apoi, sa te tii gatit!(sau gateala?).

zuzeta spunea...

esti tare, domnule.
(merg si eu la gargantua, pune-ma pe lista!)

pantacruel spunea...

gatit e mai bine :p

pantacruel spunea...

te-am pus la coada. fata cu tambalul :)

windy spunea...

finally ! good luck !
rise and shine !!!;)

innuenda spunea...

Niciodată nu am știut dacă să felicit sau să compătimesc un om care-și dă demisia. Așa că o să te întreb: erau proaspete florile?

(ps. gogonelele verzi sunt muraturile mele preferate). Iar piața de sâmbătă dimineața, de fructe si flori este o ffff mare plăcere de-a mea. Mai ales toamna și primăvara îmi place să fac asta.

Deci, o cârmești spre alt domeniu sau doar spre alt trust?:)

pantacruel spunea...

habar nu mai am unde sa o carmesc, innu.
ma gandeam ca spre alt domeniu (am zis sa profit de criza), dar cred ca va profita criza de mine. momentan stau acasa si citesc. nu ar fi chiar rau, daca nu ar fi si cam incomod financiar ;p