luni, 5 octombrie 2009

aruncati c-o piatra-n istodor!

ca sa nu ma plictisesc prea tare, m-am gandit sa fac un interviu cu eugen istodor, cunoscut pentru interviurile sale dadaiste, aproape ireale.
temutul col. hans landa (abia acum imi dau seama cat seamana la moaca astia doi!) al presei romanesti a acceptat.
daca intrebarile istodorului sunt imposibil de anticipat, sunt curios sa aflu cum va riposta maestrul in fata unui chestionar bizar-malitios.

prin urmare,
am sa cer cu imprumut de la vizitatorii acestui blog cate o intrebare, doua, rea si nastrusnica.
nu va jenati. aruncati piatra in capul lui istodor. o va primi cu o placere masochista!

7 comentarii:

Unknown spunea...

eu m-am achitat... in privat

pantacruel spunea...

dedes,
trebuie si in public. am uitat sa imi notez intrebarile tale :)

Şerban Tomşa spunea...

Îmi place şi mie Istodor. E ceva mai dur decât Truman Capote...

pantacruel spunea...

e un dur, dar numai in scris. pe sticla pare un molatec :)
sa inteleg ca n-aveti nicio intrebare pt el. maine dimineata (miercuri) ii trimit chestionarul cu vreo 50 de intrebari :)

Şerban Tomşa spunea...

Ba da, din moment ce îi admir scrisul, aş fi avut nişte întrebări pentru el, dar am fost luat cam pe nepregătite. Aş fi vrut să ştiu de ce îl interesează existenţele duse aproape de ultimele frontiere ale omenescului şi ale suportabilităţii şi cu ce gust a rămas după ce a discutat cu oameni care nu mai au nicio speranţă pentru viitor... Mulţumesc.

pantacruel spunea...

eu multumesc! imi plac intrebarile si se vor regasi in interviu.
il voi posta pe blog imediat ce va fi "rezolvat" :)
thanks again!

Şerban Tomşa spunea...

ok :)