luni, 13 aprilie 2009

ce altceva?

știu, sunt un visător naiv.
nu mă interesează revoluția din moldova și nici arestările din fotbal. nu mă uit la televizor, nu citesc ziarele și nu prea vorbesc la telefon.

zilele trecute mi-am revoluționat pașnic culoarea pereților. lila blând.
am arestat, de florii, o tigaie plină cu scoici fierte în vin alb și smântână cu zdrăngăneli de usturoi, unt, ceapă și pătrunjel. în ritmuri de fanfară duminicală de sector 4.
pare-mi-se, am băut și un pinot-noir 'bostavan'. de moldova (trebuia să spun asta!)

într-un final banal, mi-am pus un film, nu spui care, și am servit un clooney. nespresso. what else?

12 comentarii:

pantacruel spunea...

sau "cloo". de la clooney ;)

Pobby spunea...

Zdranganeli de usturoi in ritm de fanfara, what else?
Il luam pe Clooney si-l punem pe Dan Puric.
Bravo, domnule, ai devenit eroul meu pe ziua de azi!

pantacruel spunea...

erou ca luciat? :)

Pobby spunea...

Ce-ar fi sa nu mai pomenim numele asta niciodata? Ma simt ca la un priveghi de un gust indoielnic, mai ales ca spatiul asta este al evanescentei. Apoi am lucruri mai importante de facut. Am fost si eu naiv odata...
Erou adicatelea model, adicatelea civilizator, eram cam salbatic. :)

pantacruel spunea...

exact asta spuneam si eu la matale, intre un cato si o cartagină :)

Pobby spunea...

intre l-am cautat pe hanibal, nu l-am gasit :)
asa ca ma duc si eu sa cumpar un pinot, sa-mi caut un film printre dvd-uri
Arrivederci Roma

pantacruel spunea...

nu l-ai căutat unde trebuie. hannibal era la cinematograf. 'tăia' miei de Paști...

Unknown spunea...

nu e rau sa fii visator, dar nu e bine sa fii inconjurat de visatori atunci cand tu ai o problema, e posibil sa nu-i intereseze nimic.

"bostavan" e vinul.

als spunea...

mr clooney este oricum mr coolney ;)

ps ai vz cele 100 must-see movies pe yahoo? sint f happy k vreo 45% le-am avut si eu in diverse topuri cu diverse scopuri...

pantacruel spunea...

dedes,
fie cum zici tu, "bostAvan". mi se împăienjeniseră ochii de la demidulce ;)

als,
am vazut cateva variante. il mai 'verific' o data acum, sa vad ce procentaj am la randul meu ;)

K. spunea...

La cat mai multe zile asa frumoase...Si sa tot pui filme de Almodovar in topuri...Mie imi faci o bucurie...si e bine sa faci macar un om fericit..:) Felicitari...Imi place aici la tine...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Lila bland ? Si nu-i asa ca dimineata cand soarele iti bate in geam te simti de parca te-ai trezi intr-un pom cu liliac ?
Eu da .