luni, 27 aprilie 2009

umorul pe la alții. (update + gorzo)

nu că umorul lor ar fi mai izbutit, dar măcar e mai ingenios (video).

*****

UPDATE,
am intrat acum doua minute pe '24fun.ro', unde, când am chef, îl pot citi pe andrei gorzo în voie.
și ce vad eu acolo, la începutul unei cronici de-a dumnealui, din urmă cu două săptămâni, referitoare la 'stilul' lui guy ritchie?
"guy ritchie isi inchipuie ca are umor si stil. nu are. de ce se gasesc intotdeauna atatia spectatori care sa-i cante in struna?"

imediat mi-am adus aminte de primele cuvinte ale însemnarii mele anterioare...
"românii au umor - așa cred ei. dacă totuși au așa ceva, este vorba despre umor involuntar." (!!)

nu neg că-mi place cum scrie gorzo,
însa nu credeam că există și un soi d'ăsta de telepatie scriptică cu iz de plagiat.
îmi rămâne totuși speranța că nu mă vor ridica mascații, până nu văd și ochișorii mei cine câștiga titlul în liga I!

2 comentarii:

kriticon spunea...

Si mie imi place gorzo!

pantacruel spunea...

acum nu stiu daca lui gorzo ii place de noi! ;)