duminică, 5 aprilie 2009

duminică - pavel lungin

ostrov

11 comentarii:

verbiaj. spunea...

cu filmul asta as inlocui lejer ultramediatizata versiune a lui zeffirelli. "ostrovul" lui lungin e o lectura crestina obligatorie.

anadana spunea...

Un film rascolitor, am plans la filmul lui pavel lungin si, trebuie sa recunosc, n-am fost "in apele mele" multa vreme dupa vizionare...

verbiaj. spunea...

ma apucasem sa scriu ceva despre filmul asta acum vreun an, inainte de pasti, cand l-am vazut, dar iata ca mi-a luat-o iar panta inainte :). eu cred ca la biserica preotul ar trebui sa dea dupa slujba cate un DVD cu filmul asta, in loc de predica.

pantacruel spunea...

lungin m-a socat de-a binelea cu filmul asta, pentru ca eu ii vazusem primele realizari in care zugravea (atat de bine) o rusie sordida si violenta.
a venit apoi cu acest naucitor 'ostrov' si m-a pus pe ganduri :)

nici zeffirelli, insa, nu e de lepadat. ce imagini, ce interprretari, ce muzica... sau simtamintele care te coplesesc dupa 'Iisus din nazareth'.

pantacruel spunea...

anadana,
tocmai de aceea e bun 'ostrovul', caci rascoleste mult timp dupa vizionare.

verbiaj,
nu-i rea deloc ideea cu DVD-ul (macar cate un cd ca sunt mai ieftine).
am sa inaintez propunerea ta la schitul la care mai merg duminica :)

verbiaj. spunea...

n-am zis ca Iisus din nazareth e prost, dar nu stiu daca il mai pot vedea, il stiu pe dinafara. si o sa-l dea din nou, o sa vezi. e ca die hard in preajma craciunului.

pantacruel spunea...

toti il stim pe dinafara si nici eu nu stiu daca il mai pot vedea. oricum, il vad cand vreau pe derulare inainte in minte :)

Unknown spunea...

bravo panta, pai acum l-ai vazut? ca mi-ai zis sa-l vad (si m-am executat)acum 2 ani.

pantacruel spunea...

nu dedes. de unde ai dedus ca abia acum l-am vazut?
eram mai tanar cu vreo doi ani cand am dat de el :)

gabitza spunea...

Eu nu l-am vazut, ca de obicei. Dar saptamana aceasta il voi cauta pe aici... Mi-ar placea tare mult sa-l vad inainte de Pasti!

pantacruel spunea...

merită :)