vineri, 17 aprilie 2009

charlie chaplin

nici nu mi-am dat seama cum a zburat timpul. 120 de ani de la apariția lui charlie chaplin și eu încă mă amuz copios la gagurile maestrului.
mai demult, într-o bună zi – eram tare mic – charlot m-a făcut să plâng de atâta râs. de fapt cu un ochi râdeam și cu celălalt plângeam.
mai încoace, mulți ani mai târziu – eram tare mare – vagabondul (nemilionar) rămăsese neschimbat; la fel și râsul-plânsul meu.

120 de secunde de chaplin

(în, probabil, una dintre cele mai bune secvențe, ever, de cinema. din câte știu, chaplin a trudit mai bine de o lună și a tras peste 3000 de duble pentru această scenă din 'city lights')

13 comentarii:

anadana spunea...

Sa ramai neschimbat,panta, cu rasu'-plansu'tau de om sensibil.Sa ai sarbatori frumoase alaturi de familia ta.

pantacruel spunea...

Sărbători fericite şi ţie, la fel de sensibilă anadana ;)

Unknown spunea...

sa tariesti maestre.

pantacruel spunea...

cum vine asta, 'sa tariesc', maestre dedes? :)

Unknown spunea...

adica sa traiesti tare!

Anonim spunea...

Paşte fericit, cum fiecare OM poate! Dacă oaie-aş fi, nu m-aş rătăci. Nu-s, aşa că merg şi eu să-mi iau lumină…Paşte fericit şi tu, nu-ţi spusei?!

innuenda spunea...

Fâstâceala asta a lui Charlot, mersul lui de păpuşă mecanică, veşnica lui îndrăgosteală...toate astea au rămas unice. Faină scena aleasă. Credeam că cea mai celebră e cea cu chifteluţele:)

Să ai un Paşte fericit, Panta!
Aşa cum spunea şi Anadana, ai un suflet de poet.

pantacruel spunea...

almanahe,
nu-mi spusei, nu. Paste fericit si tie! :)

innu,
multumesc la fel, Paste fericit!
(suflet patetic am, recunosc ;)

Anonim spunea...

hai, fiindcă ai fost cuminte, suflete patetic, ia de-aci link:
http://s31.photobucket.com/albums/c384/ylllo/charlie%20chaplin/
(anu I-examen/marionete/io) ca să fiu on topic.

pantacruel spunea...

ha(i), ce haios!
merci suflete hai-hui :)

gabitza spunea...

Paste fericit, "suflet de poet"!:) Tie si tuturor celor dragi tie!

pantacruel spunea...

Hristos a Înviat!

gabitza spunea...

Adevarat a inviat!