luni, 27 aprilie 2009

umorul la români

românii au umor - așa cred ei. dacă totuși au așa ceva, este vorba despre umor involuntar.
născut prin zonă, am la rândul meu simțul umorului deficitar. mai atrofiat decât media, dar suficient cât să adulmec de la o poștă hazul de calitate sau ironia finuță.

n-am spus în viața mea bancuri, nu mă mai uit la comedii (cu mici excepții), iar divertismentul tv, cel de după toma caragiu și dem rădulescu, nu-mi inspiră decât milă. și repulsie.
când eram mai mic, mai trăgeam cu hohotul pe la 'divertis' și horațiu mălăele, dar și poantele lor s-au clocit abrupt.

așa m-am pomenit într-o seară, după ani și ani, râzând cu poftă în fața imitațiilor 'mondenului' dragoș stoica.
ajuns la 'divertis și prietenii', un pic mai cizelat și mai tunat decât îi stătea în fire, d.s. reușete să mă metamorfozeze duminică de duminică. mai întâi într-o goangă, apoi într-un gregor samsa sau altceva mai fioros, față-n față cu tubul de raid.

negreșit, combinațiile cumplite ale comediantului mă extermină definitiv si irevocabil (cum ar spune innunenda!). 'becali' vs hagi (video)

9 comentarii:

anadana spunea...

daca a fost gratis, m-am uitat.Talentat tipul( desi suntem saturati de prezentele imitate), nu-l stiam, nu ma mai uit de multa vreme nici la divertis(i), nici la divertisment(e).

djerzinski spunea...

dacă n-a fost regizat și hagi nu știa dinainte mersul lucrurilor, mă-ntreb după câte zeci de secunde s-a prins de că nu e becali ăla adevărat...?

pantacruel spunea...

anadana,
intr-adevar imitatori sunt multi, cu talent insa rar gasesti cate unul :)

mister dj,
putina regie trebuie sa existe inainte de filmare. invitatul (hagi sau oprescu, in cazurile de față) este pus in tema cu ce se va intampla.
nu de alta, dar risca sa moara de inima daca nu e pe faza! :)

innuenda spunea...

Ce spuneai de ironia finuţă?:))

pantacruel spunea...

vorbe nerelevante, doamna avocat, vorbe nerelevante :)

Unknown spunea...

Oricum, Hagi are un simt al umorului aproape atrofiat. Avea ocazia sa ii faca si el cateva arogante lui Becali fara sa riste sa fie umplut cu laturi dar a ratat interceptia.

pantacruel spunea...

o fi el, sarăcuțu, mai timid in preajma cibanilor cu bani :)

LZ spunea...

Ei, da, avem haz. Si la bine, si la necaz. Si nu putin, ci in suficienta.

pantacruel spunea...

ei, bine, te cred.
desi risc sa dau dovada de lipsa de haz... in acest caz :)