miercuri, 1 aprilie 2009

dacă


dacă nu pleacă piți, plec eu.

12 comentarii:

verbiaj. spunea...

nu-mi vine sa cred ca ai pus imnul austriei pe blog!

pantacruel spunea...

altădată imnul îmi răscolea sângele în vene.
acum parcă nici nu-l mai aud.

verbiaj. spunea...

pai daca ai atipit, cum sa-l mai auzi?

pantacruel spunea...

verbiaj, nu vrei sa fii selectioner?

verbiaj. spunea...

tuşier, că îmi place să tuşesc.

pantacruel spunea...

mai sunt locuri doar de uşier. să îl uşui pe nea piţi :)

anadana spunea...

Eu tocmai am ascultat Imnul (binenteles in pozitia drepti!),imi spune si mie cineva daca pot lua loc?Io una chiar nu pricep...off!

pantacruel spunea...

unde, pe banca de rezerve?
acolo e loc destil pt toti, stai linistita, anadana :)

isuciu spunea...

N-ai ce face, va trebui sa ramai acum!

Miju spunea...

am auzit ca nu mai trebuie sa pleci...

ori e doar un zvon de-al satanei, se uita la calendarul moldovean, intarziat, dupa care e doar 1 aprilie?

Radu Tanase spunea...

Et voilà comment est-ce qu'on aurait pu gagner contre l'Autriche...:)) desi tare ma indoiesc...,nici in atari conditii nu cred ca mai izbuteam ceva...malheureusement! Pitzi, Pitzi, Pitzi lasa-ne, lasa-ne lasa-ne...eee!

pantacruel spunea...

da, va trebui sa raman, in cele din urma.
satana va fi fortat sa plece. deci ne lasa :)
joi, cica, se va face un anunt important pentru tara, dinspre federatie! ;)