sâmbătă, 10 octombrie 2009

îmi țineți și mie rând aici?

sunt curios ca o babă, știu.
imediat ce-am văzut coadă lungă la ieșirea din piață, am întrebat fără jenă: ce se dă domne aici? să dea câte-un kil să ajungă la toată lumea! soțioara a izbucnit într-un surâs, iar un bărbat cu sacoșă goală m-a lămurit, struguri și mere. așa că m-am cărat. cumpărasem deja struguri și mere.
din păcate capacul fusese ridicat. răul se strecurase afară și până s-ajung acasă, un cârd de expresii de demult m-a tras cu vreo douăj de ani înapoi.

îmi țineți și mie rând? mă duc pân’ acasă să iau bani și sacoșă și faceți dom’le un cordon să nu se mai bage lumea în față! cum, nu mai aveți sifoane? atunci dați-mi doua lapte si patru iaurt! dar sticle la schimb primiți? și juma de kil de rahat, va rog frumos. mulțumesc. a, era să uit, mai aveți cumva sportul? n-au fost decât două, înțeleg...
în fine, am găsit și o minge de 35, am dat două pifuri pe un rahan, am făcut un schimb de timbre, apoi am auzit că dacă azi la CEC un leu depui, mâine el va face pui, am depus zece lei - atât mai aveam în buzunar, am jucat puțin frunza și țară țară vrem ostași și am baut un brifcor, jur pe roșu!, după care o fată mi-a cerut prietenia (am refuzat-o, sunt om însurat!),
nu vă supărați, cât aveți ceasul? ohoo, păi să mă grăbesc atunci că se termină apa caldă, și nici liftu nu merge că s-a luat curentu... hai mai repede că e sâmbătă și încep desenele animate!
uite tocmai a-nceput aia mișto cu tăurașul ferdinand

10 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Mă îngrozesc şi acum la ideea că au fost şi sunt indivizi care doresc să controleze în totalitate vieţile celorlalţi... Chiar îndârjitul meu fost şef...Cum să trăiască fiecare de capul său ? Trebuie să li se măsoare hrana, visele, lecturile, intensitatea sentimentelor, gândurile, tot, absolut tot... Să se înşire cuminţi la coadă ca să-şi primească porţiile de linişte, muzică, bucurie şi depresie... Cozile, ce spectacol tragico-grotesc-umoristic ! Un tânăr a câştigat concursul de debut organizat de Cartea Românească, propunând romanul "Coada". E o coadă care durează un an, timp în care protagoniştii organizează chiar acolo, în stradă, botezuri, înmormântări, petreceri...

pantacruel spunea...

cat de bine suna (a la aitmatov), 'o coadă care durează un an'...
si ce film greu de alexandru tatos & corneliu porumboiu ar iesi din dracovenia asta de idee! :)

Şerban Tomşa spunea...

Aşa este... Dar mă gândeamn la un film făcut de tine... ar ieşi ceva extraordinar... Să nu uit : tânărul autor despre care vorbeam se numeşte Dragoş Voicu.

pantacruel spunea...

ar iesi ceva extraordinar? :) ce as putea sa mai spun?
mai intai ar trebui sa ma apuc de regie. si asta n-ar fi tocmai complicat. mai grav este ca ar fi nevoie si de ceva talent...
vom trai si vom vedea :p

dragos voicu, asadar. am sa caut. mi-ar placea sa-l citesc pe tanarul autor cu 'coada' :)

Şerban Tomşa spunea...

În nemernicia mea, cred că te-ai descurca de minune cu filmul... Adică să-l faci în întregime. Scenariul, cel puţin, îţi va ieşi de povestit nepoţilor... Că talent, slavă Domnului, ai şi pentru alţii... Dragoş Voicu a făcut şi un blog romanului "Coada"...

Unknown spunea...

Panta pune mana pe treaba si executa un film. Nu voi lipsi la premiera.

pantacruel spunea...

serban,
am sa stau cu ochii pe dragos voicu. promit! :)

dedes,
am un film gata facut la radiologie. nu este prea spectaculos, dar asa de duminica merge. daca-mi amintesc bine cred ca mi-au mai ramas si cateva comprimate filmate de paracetamol neexpirate.
deci vii? :)

Unknown spunea...

eu vin din amabilitate, dar poti fi sigur ca se vor gasi si destui laudatori pentru aceasta productie minimalista.

pantacruel spunea...

dedes,
razi tu, dar sa stii ca laudatorii vor primi bilet gratuit! :)

Dragos Voicu spunea...

Salutare! Ce ziceati de mine?:))Vin si eu la premiera!