sâmbătă, 24 octombrie 2009

whatever works. ∆x∆p ≥ ħ/2

am glumit, nu pot să mă uit încontinuu la whatever works. sunt și eu aproape om. apoi... 'well, nobody's perfect'
nu înseamnă însă că nu pot bârfi necontenit filmul lui woody allen. măcar o dată pe zi, de acum înainte, până la sfârșitul lunii (nici nu mai e mult din octombrie).

prin urmare, astăzi aflăm care-i treaba cu '∆x∆p ≥ ħ/2', unde ħ/2 este constanta planck redusă.
mai pe înțelesul vostru și al amatorilor și idioților incompetenți de 58 de ani, al cretinilor, zombiilor fără creier, al copiilor imbecili, omizilor fără creier, taților tâmpiți, mamelor bețive și homsexualilor persuasivi este vorba despre principiul incertitudinii al lui heisenberg.
știu că nu știți ce-i drăcovenia asta, ar fi trebuit să fiți genii ca larry david, aproape nominalizați la premiul nobel pentru mecanică cuantică, ca să înețelegeți chestiunea.

în fine, principiul incertitudinii al lui heisenberg este ca atunci când patricia clarkson face dragoste cu unul dintre cei doi tipi cu care trăiește, într-un anumit mod în clipele în care sunt singuri, dar care o face diferit cu același când de față se află și celălalt. deci nu e chiar așa de complicat...
și whatever, omizilor dragi, veți vedea că evan rachel wood o spune mult mai bine și delicat în w.w..

5 comentarii:

L'emmerdeur spunea...

să-mi bag p___________a dacă am înţeles ceva. :))

pantacruel spunea...

pai tocmai ti-am explicat ca un amator nu poate intelege asa ceva, bogdane! :p
whatever nevermind :)

pantacruel spunea...

si intuiesc ca ai simtul umorului :)

anadana spunea...

farama de creier ramasa intr-un coltisor si nebagata-n seama de cruelul panta ( fiindca am decis : tata tampit nu-s, mama betiva-nu,copila nevinovata nici etc....oi fi, deci omida-zombi)ma face fericita.ca el, pantacruelul, ne zice in final"omizilor dragi" si musai sa vedem W.W.pana la sf.lun(m)ii...

pantacruel spunea...

tocmai am postat primele 10 min din film. pana la sfarsitul lunii poate il dau pe tot in foileton :)