vineri, 9 octombrie 2009

pentru ca unele lucruri nu se uita niciodata

dacă tornatore, von trier, barry levinson, fellini, leone, zemeckis, forman, spike jonze, kubrick, nolan, van sant si inarritu ar pune mana de la mana si gand peste gand
si tot n-ar iesi un scurtmetraj mai frumos ca asta.

are poveste, emotie, comotie, umor, filmari nemaivazute, flashback, muzica, forta, insolenta, tandrete. e preafrumos.

porque hay cosas que nunca se olvidan
(lucas figueroa, spain, 12 min)


nascut in buenos aires, talentatul domn lucas figueroa, compozitor, regizor, scenarist, editor si producator, are 31 de ani si peste 300 de premii castigate cu cele 3 scurtmetraje realizate. inainte de a se apuca de regie, a lucrat ca scenarist, editor producator si cameraman. a filmat in peste 20 de tari si a regizat mai multe reclame pentru televiziune.

6 comentarii:

pantacruel spunea...

innuenda,
comentariul tau a avut un mic accident. l-am recuperat insa, aproape pe tot (fara laudele nemeritate la adresa lui panta), si l-am redat mai jos.

"Mi-au plăcut: muzica, atmosfera vintage, cum urmărea camera detaliile, faza cu mingea care șutata întuneca universul din fața camerei, chipul golgeterului, muzica. Nu stiu ce sa zic despre mesaj:)"

innuenda spunea...

Ok, atunci ma culc linistita. Panta vegheaza.:))

pantacruel spunea...

:))

innuenda spunea...

panta, nu am putut descarca filmul ala. De 2 ori am incercat. Imi zicea ceva gen ”contine erori...”, nu mai tin minte exact, dar m-am enervat si m-am dus la Mall la un film. Ca eram in the movie mood.

pantacruel spunea...

:))) errare humanum est! :p

mOntecOre spunea...

am intrat la simona (small w.), mi-a placut numele tau, am intrat si la tine, am vazut ca esti capricorn, am insistat si am dat peste scurtmetrajul asta. Mersi:)