joi, 15 octombrie 2009

my life in ruins

dacă te cheamă mike reiss (coscenarist la the simpsons si ice age 3) și scrii un scenariu bun, viața mea în ruine/my life in ruins, riști să îl vinzi cu 400.000 de dolari și să te trezești că filmul a ieșit prost.
când se întâmplă asta, spune reiss, ‘e ca și cum ți s-ar naște un copil urât’.

ma intreb câți copii frumoși (sau cai) are reiss pe acasă.

update 1
mi-am inregistrat filmul sa-l vad in noaptea asta. voi avea a night in ruins

update 2
m-am razgândit după primele minute.
e un horror cu niște turiști scălâmbăiați, femei și bărbați, care mănâncă inghețată prin atena.

4 comentarii:

djerzinski spunea...

with all due respect, dar chestia asta a domnului reiss "eu am scris un scenariu bun, dar filmul a ieșit prost" e o scuză puerilă. believe me: am văzut filmul păcălit fiind de cineva, nu spui cine. execrabil film, execrabil scenariu (sau vițăvercea). nu mai vorbesc de casting... nici cu o distribiuție stelară și cu linklater sau soderbergh la cârmă n-ar fi ieșit altceva.

pantacruel spunea...

acum trebuie sa-l vad si eu. il caut in seara asta :)

Unknown spunea...

simpatic tipul din fotografie.

pantacruel spunea...

ce vorbesti, dedes? este de-a dreptul chipes! :D