marți, 1 februarie 2011

based on the incredible true story

am vrut să văd asta, ieri,

si nu stiu ce m-ar putea opri să-l văd (măcar) in seara asta.

altfel,
personal, subiectul filmului cu colin firth (unul dintre actorii mei preferati), sper să câștige oscarul din acest an alături de bardem!, ma ispitește cum puține reușesc.

motivul, normal, poveștile asemănătoare ale lui george al VI-lea și pantacruel.
chiar dacă, în cele din urmă - după ce şi-au învins bâlbâiala -, primul și-a asumat pe deplin rolul de rege al marii britanii, iar al doilea și-a asumat ca nimeni altul rolul de terchea-berchea al berceniului
.

3 comentarii:

Anonim spunea...

l-am privit. aşteptam ceva mai mult de la film. Joeffrey Rush super a jucat!! :)

Adina Chițu spunea...

bag mana in foc ca ia oscaru, e cel mai...complet din lista aia bezmetic eternogena de nominalizari :D

pantacruel spunea...

editorcassh,
bineinteles ca nu am reusit sa-l vad. am dat-o pe un zack snyder, nuvele grafice etc :)

adina,
te cred pe cuvant :P