duminică, 27 februarie 2011

ia să văd cât fler am / oscar by pantacruel. pe membre si organe

duminică, 27 februarie, ora 22.22 (ora mea norocoasă),

actor in a leading role
* javier bardem in “biutiful”
(imi tai o mână in caz că nu)

actor in a supporting role
* christian (al bundy) bale in “the fighter”
(ma tund la chelie si imi pun cercei, daca nu ia el!)

actress in a leading role
* natalie portman in “black swan”
(pentru ea imi tai orice, numai chestia nu!)

actress in a supporting role
* melissa leo in “the fighter”
(aici doar o unghie lungă. în gât)

animated feature film
* “the illusionist” sylvain chomet
(ar fi culmea să nu)

directing
“the social network” - david fincher
(imi tai contul de facebook in caz ca)

foreign language film
* “biutiful” mexico
(sa fim seriosi)

music (original score)
* "inception" - hans zimmer (de departe!)
(renunț de tot la scăriță și nicovală. ciocănelul îl păstrez, totuși)

best picture
* (mi-as dori) “the king’s speech”, ci nu “the social network”
(să moară de necaz nesuferitul instructor si teoretician gorzo! de tăiat i-aș tăia moțu' dumnealui, dar mă cam tem de furia admirabililor admiratori)

writing (adapted screenplay)
* “the social network” by aaron sorkin
(mi-aș reteza două degete mijlocii - le folosesc mult la tastat)

writing (original screenplay)
* “inception” written by christopher nolan
(imi cumpăr titirez de metal dacă)

5 comentarii:

Anonim spunea...

ma voi ruga sa. ca sa ramai intreg:)anadana

pantacruel spunea...

anonim anadana,
ma bucur pt mine :P

Teodor spunea...

nu le-ai nimerit deloc, uite-le aici: http://asport.ro/fotbal-intern,diverse,editorial:-premiile-oscar-2011-vezi-cate-au-luat-romanii,165040

Sorina spunea...

Herr Pantacruel, ai nimerit multe premii, ai scapat netuns si fara cercel, dar dupa noaptea trecuta vei fi cam ciopartit :) si fara cont de Facebook. :)

pantacruel spunea...

teo,
f haioase alegerile/propunerile tale! sincer, sincer.
cred ca te iau scenarist la (o.) n.g.-ul :P

sorina, sorina,
iertata-mi fie trufia (si pariul si promisiunea). dar pe lumea asta nedreapta, nu trupul conteaza. si nici contul de facebook :)