miercuri, 23 februarie 2011

țara mea de glorii / vremuri

ultimele două glorii aparute pe listă sunt - hai ca deja le știe toata lumea, chiar si eu care am crezut, inițial, că a mai aparut un manelist de talie mondială,
1. interlopul bercea mondialu
2. adolescentul contratenor narcis ianău.

adică,
în săptamanile care au mai rămas din iarnă, nu mai ai nicio șansă să deschizi un ziar/site/televizor fără să afli noutăți despre cele două personagii fabuloase:
- „pe copiii mei dacă l-am tăiat eu, e răzbunarea fraţilor mei"! (bercea mondialu)
sau/și
- "narcis ianău si-a făcut prietena să plângă (știrea ar fi fost că narcis ianău are prietenă!, p.m.) când l-a auzit la 'românii au talent'."

dar astea sunt vremurile.

***
p.s.
p.m. = părerea mea

4 comentarii:

MB spunea...

off topic. poate îl știai, oricum...
:))
http://www.dailymotion.com/video/xadal7_natalie-portman-rap_fun#from=embed

pantacruel spunea...

excelent, mario!
il mai vazusem, dar e f tare, oricum. pt ca e cu natalie :))

dragoş c spunea...

cina or mai fi si astia?
dar cred ca n-am pierdut nimic...

pantacruel spunea...

:)) dragos,
nici nu stii cât de mic începi să fii
& ce pierzi!