luni, 21 februarie 2011

alain delon / idoli pantacruelici (1)

(supra)numit şi 'varianta masculina a lui brigitte bardot' – cam jignitor, totusi, pentru un bărbat –, alain delon (alias rocco, tancredi, julien de saint preux, eddie pedak, jef costello, dino barran, roger sartet, roch siffredi, zorro, monsieur klein, xavier mar, michel gerfaut, choucas, baron de charlus, casanova, iulius cezar etc) era şi un pasionat jucător de tenis.

(alain fabien maurice marcel) delon a fost descoperit la cannes de un scouter dibaci al celebrului david o. selznick (producătorul lui‘gone with the wind’ şi cel care i-a lansat/găsit pe f astaire, k hepburn, i bergman, v leigh sau a hitchcock). tânărul actor născut într-o suburbie a parisului l-a refuzat atunci pe selznick, şi implicit hollywood-ul, convins fiind că poate ajunge un mare star şi în franţa natală.

4 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

Mi-a plăcut totdeauna Delon, dar m-am cam dezumflat când am văzut că al nostru Crin, puturos și mâncător de căcat, cam seamănă cu el...

pantacruel spunea...

ce treaba au puturosii si mancatorii de cacat cu a.d.? :))

Şerban Tomşa spunea...

Sunt atât de sictirit de ce se întâmplă azi, încât figura lui Crin se suprapune peste a lui Delon și mă face să îl „văd” pe francez în mod distorsionat. De vină e percepția mea. Dar Delon rămâne unul dintre preferații mei.

pantacruel spunea...

si ai mei. in continuare :)