luni, 16 martie 2009

soundtrack-ghicitoare

se numește john turturro, e genial de fiecare dată și îl știți din pizzeria lui sal (pino), barton fink (barton fink), quiz show (herbie stempel) sau marea hoinăreală (pete).
a învățat meserie de la frații coen și între timp s-a apucat să facă filme, vreo 3 la număr, ultimul dintre ele – ‘romance & cigarettes’, o delicatesă pentru suflet, un pahar de chateau lafitte pentru ochi și urechi.

james gandolfini, susan sarandon, cristopher walken și kate winslet (mai să n-o recunosc) se dau în spectacol.

i-am extras inima și plămânul stâng, ba i-am amputat și piciorul drept, ca să înfiripez o înfiripare. un clip-trailer cu 9 bucate gustoase smulse din pieptul filmului.
cine recunoaște măcar 3 melodii și jumătate din cele 9 va primi filmul întreg la pachet. definitiv.

14 comentarii:

luiza spunea...

el cuarto de tula, hot pants, prisoner of love, delilah, red headed woman, it's a man's world. asta numa aşa, că ştii că nu-mi merge transfer.ro-ul :)

Anonim spunea...

My, my, my Delilaaaah! :))

Trei si jumatate, zici? Jumatatea va fi domnul cu nume imposibil, Humperdinck, caruia de dragul jocului nu-i mai scriu si prenumele.
tell her about my heart that's slowly dying / say I can't stop myself from cryiiiing

Ceilalti doi recunoscuti sunt, ofcorz, Janis si Elvis, so... "Im evil" and you're in "Trouble", give me a "Piece of My Heart". Pardon, your heart. :))

Dar nu-mi trimite filmul, ca-l am deja. :)

Imi place John Turturo, il stiu mai bine ca actor, l-am descoperit in "Apararea Lujin", dar dupa fratii Coen nu ma dau in vant. N-am sa tin niciodata cu ei la Oscaruri, am zis!

Anonim spunea...

Stai ca Janis era in linkul asta: http://www.youtube.com/watch?v=hOdbz1jU88I
M-am incurcat in iutuburi. :))

pantacruel spunea...

luiza,
cu piesele 'asta numai asa', 'ca stii ca nu-mi merge' (ambele prezenta la floarea din gradina editia 19siceva, dar erai prea mica sa urmaresti) si 'transfer.ro' sunt deja 9! ;)

umma scapa turma. stai ca asta era din alt joc, m-am incurcat in atatea versuri.

Anonim spunea...

sase, off
humperdink, james brown tanar cu hot pants, elvis, ton jones, bruce cu red headed woman super piesa!), james brown (mai) batran cu it's a man's world (pe care a cantat-o superb cu pavarotti)

la a doua piesa nici nu ma bag, la cealalta necunoscuta mi-a parut a fi ba dusty, ba dolly, dar nu-i nici una cu timbrul ala nazal, a treia necunoscuta e o cantoneta, deci clar nu pot fi andrews sister. astept rezolvarea. mai repedeeee!!!

pantacruel spunea...

zuzeto(e), fii bărbată!
mai ai puțntică rabdare :p

Anonim spunea...

n-am liniste,
nu o sa pot sa dorm
si tu esti singurul responsabil!!:p

pantacruel spunea...

:)) ok. m-ai convins...
vei primi inca un film surpriza. bonus.
dar numai culca-te, zoe! :)

Anonim spunea...

uite cum facem
tu-mi dai un indiciu pt una dintre cele doua piese care ma framnta acu, in noapte.
si eu nu ma culc, in schimb nu mai dau vina pe tine!!!

pantacruel spunea...

a doua piesa are legatura cu niste trabuce foarte gustate si pe la bucuresti, iar la cealalta intreab-o cyndi lauper :)

Miju spunea...

chiar daca toate au fost deja spuse, redau prima "culegere" de aseara, dar scrisa acum, dimineata(aseara am pierdut o batalie si n-am apucat sa comentez aici):
un james brown(hot pants)
o buenavista social club
un elvis(trouble?)
un tom jones(delilah)
inca un james brown(it's a man's man's world)

oh, si gandolfini, acest soprano cantand pe targa
+cristopher walken, in noapte: "a greek"
priceless
multumesc panta :)

pantacruel spunea...

tenesii lui c. walken pe acordurile lui elvis. si mersul lui de cowboy si ameteala care m-a luat uitandu-ma de la inaltimea balcoanelor lui k. winslet...era sa mor, nu alta! :p

Unknown spunea...

ce pot sa mai zic acum dupa ce melodiile au fost insirate, vizionare placuta.

pantacruel spunea...

pai in cazul asta iti sunt dator cu un film. daca zici ca le stiai:)