joi, 26 martie 2009

punga noastră cea de toate zilele

suntem o nație de pungași.
avem pungi sub ochi, pungi cu semințe și punguțe cu 2 bani. puse bine. vorbim în pungă, ne ardem în figuri, dacă nu cumva ni se face gura pungă și, de obicei, venim acasă cu punga goală.

documentarul ‘punga la români’ a fost declarat, anul acesta, cel mai bun film experimental la festivalul filmul de piatră.
‘punga la romani este o prelungire naturală a mâinii. acest film este un mic studiu al societății în care trăim’ – declara mălina ionescu, regizoarea filmului.

apropo, la ultima ieșire afară (din țară, nu la w.c.), am trecut și pe la salonul auto de la geneva. acolo puteai lua câte o pungă (sacoșică) promoțională cu mărcile expozante. am băgat și eu în sân vreo 10 bucăți!
nu eram însă singurul pungaș de acolo, de ce să mint?

*****
p.s.
gata, îmi iau punga și fug la coada la studio, să prind un bilet la 'cea mai fericită fată din lume'.

*****
update
mi-am lăsat scăunelul la rând, ca pe vremuri, si mă voi întoarce mâine să cumpăr acces la film românesc... (foto via 'raulnecesar')

13 comentarii:

Anonim spunea...

pun pariu ca era un lacat pe usa :)

pantacruel spunea...

stai madrilenule ca il incarc din nou :). pe trilulilu.
vad ca you tube asta imi face probleme.

raulnecesar spunea...

eu vb de cinema studio
nu pun bilete la vanzare...

pantacruel spunea...

pai si atunci cum intra oamenii cu scaun la cap la film?

pantacruel spunea...

am rezolvat dilema.
nu se pot cumpara bilete pt azi, cand au acces doar meseriasii - invitatii de onoare, mosii, babele, si alti figuranti :)

maine e pentru muritorii de rand. pt aia cu pungile ;)

raulnecesar spunea...

daca ajung maine, vin cu punga de la mega image, aia care fosneste

pantacruel spunea...

pai daca vii si tu cu punga, poate punem de o coloana sonora mai faina. ca nu prea am incredere in generatia asta tanara :)

anadana spunea...

Oare ni se "trage"(pardon) de la Creanga sau de la Ceausescu? Recunosc- m-am distrat.Si mai recunosc ceva:e buna regizoarea, are ochiul format sa surprinda esente.Jur ca de azi inainte nu mai car nicio punga pungasa pungasita de la pungasii din ue pe punga noastra,oricat de colorata-asortata ar fi ea...sa stiu bine ca-mi car painea in brate.Si imi iau umbrela, da nu-n punga.

pantacruel spunea...

pardon, cum adica nu mai iei punga de un leu cu tine??? este absurd ce spui! :)
nu ai cum sa iti negi originile, iar traditiile trebuie pastrate cu orice pret :p

anadana spunea...

Scuze, am o problema, nu inteleg "comunicatul" de pe afis...cum adica "nu se vand bilete pt.spectacolele INCEPAND cu ora 18"? multumesc.

pantacruel spunea...

probabil ca spectacolul este interzis minorilor sub 18 ani si majorilor peste ora 18.00 :)

Anonim spunea...

eu aveam abonament d-ala de patru spectacole, deci as fi putut intra daca ma lasau sa plec de la job. dar vor plati scump maine. voi pleca la film de la 12.00 ca asa cum ziceam belet am. de fapt, am mai multe ;)

pantacruel spunea...

se pare ca vor fi cativa blogeri curiosi in sala, vineri dimineata, s-o vada pe cea mai fericita fata din lume :)