miercuri, 18 martie 2009

breaking news

muzica inconfundabilă a mașinilor de pompieri îmi răsfață urechea de când mă știu. frânturi duioase de amintiri din copilărie.

așa s-a întâmplat și acum 5 minute.
sirenele lălăite, tot mai intense, m-au catapultat din canapea direct pe balcon, pentru a urmări live minunăția. două mașini roșii, grațioase, se apropiau trufașe de blocul meu. zeci de pompieri curajoși țâșneau ca un jet către scara mea.
o splendoare...

blocul meu era în flăcări.
însă numai la subsol. cum eu stau la 8, nu mi-am făcut griji.

sper, totuși, ca până pe la ora 13.30 (băieții mai au 2 ore la dispoziție), când ar trebui să o iau agale spre birou, să mai am pe unde coborî.
chiar n-am chef să sar de la etajul 8 pe vremea asta mohorâtă.
(și nici nu-mi place cum sună 'mohorât fără vină')

9 comentarii:

Unknown spunea...

panta, daca totusi e ceva, dai un semn sa iti trimit niste franghii, cearsafuri etc;)

Unknown spunea...

mohorâţii fără vină
cer să se facă lumină.

Bine ne-ai supravieţuit Panta.

innuenda spunea...

:))) Cât de cinic a sunat! Panta, o să te salveze clopoţelul. Stai liniştit!:D

Anonim spunea...

Panta, sunt foarte suparata ca blogul meu nu se reactualizeaza in blogroll-ul tau. Oare pompierii ma pot ajuta?:p

pantacruel spunea...

multumesc, smallW,
am supravietuit inexplicabil ;)

dedes, ştii vorba,
cere şi ţi se va da!

innunenda,
cini zici că a sunat? :p

azde-la-a-la-z,
cat de directa e propunerea ta! si fara perdea... ma tem ca nici pompierii nu te mai scapa de flacarile astea! :p

Anonim spunea...

Panta, eu ma zbat sa ma bat cu niste probleme tehnice si tie iti ARDE de p(o)ante fara perdea si insinuari pe dupa perdea: la tine pe blog se explica de ce nu se actualizeaza(ca ai pus direct linkul unui singur articol,cu comentarii cu tot), dar la altii? Mister...

anadana spunea...

Panto cu urechea rasfatata, prea tanarule bloger bantuit de frante si duioase amintiri copilaresti , vezi ce patesc cei care-si rad de trecutii consumatori de cico? flacarile ,sper,stinse-au fost la timp si tu scapat-ai fost de la prea-naltu-ti cat, destul o victima, ce recunosc ca sunt, a Melodiei...

Anonim spunea...

Tu şi-aşa scrii înflăcărat, limbile focului mai lipseau…Ia să-ţi iei costumaţie de-aia de protecţie cum au cascadorii (râsului)! Sau mergi pe principiul :” îmi plac sirenele, de-aia scap!”Bine că nu te-ai ars, mohorât din întâmplare…

pantacruel spunea...

az,
e incredibil! orice fac, imi salveaza numai articolul cu valentinii. poate asta ii place lui mai mult si mai mult :)

sunt viu si nevatamat, tanti anadana :p

alamanahe,
am uitat de 'casacadorii rasului'. bai ce mai imi placeau!