luni, 30 martie 2009

marilyn monroe

by pantacruel

23 de comentarii:

als spunea...

nu mergeeee! :(((

pantacruel spunea...

cine nu mergeeee? :)))

als spunea...

filmuletzu; zice 'this video is not available in yr country or domain'... :(

pantacruel spunea...

pai ce cauti pe teritorii interzise? :)
il salvez acum si pe trilulilu si o sa mearga, probabil, si in franta ori australia.

Unknown spunea...

:d vreau si eu melodiile, panta :)

pantacruel spunea...

pai sa le luam pe rand, draga small...

1. ink spot - the gypsy
2. connie francis - i will wait for you
3. nat king cole - quizas, quizas, quizas
4. nat king cole - moon river

Unknown spunea...

multumesc draga panta:) acum ma delectam cu moon river:)

pantacruel spunea...

dupa ce cresti mare (faimoasa), sa-mi trimiti niste fotografii. poate iti fac si tie un clip mititel :p

Unknown spunea...

:)) hehe, panta, da nu-s blonda :p

pantacruel spunea...

nu-i bai!

Liviu Drugă spunea...

FEMEIA si muzica asta, ambele dintr-un timp rabdator tare cu oamenii (dar parca si ei aveau mai mult respect pentru el atunci!). Fain! :)

pantacruel spunea...

liviu,
asa vor spune si urmasii nostri despre vremurile de acum. n-am nici un dubiu :)

Liviu Drugă spunea...

Ai dreptate. Si e nevoie doar sa compari muzica facuta atunci cu asta de acum. 'Democratia" sculelor electronice a adus adevaratii compozitori si cantareti in underground. La fel, operatele "estetic" iau fatza frumusetilor naturale. Nu ca as fi un mosh carcotas, dar chiar vremurile alea erau parfum pe langa imputiciunile astea, de azi. Am zis! :))

pantacruel spunea...

parfum de femeie. de acord ;)

als spunea...

haha
vezi k printre marilyne s-a strecurat si o sosie (crek e aguilera) - mai pe la-nceput: aia semi-dezbracata, chiar inainte de mm sarind pe fond albastru! :)

pantacruel spunea...

stiu!!!
eram sigur ca o va observa cineva priceput ;). am vazut gafa abia dupa ce l-am trecut pe youtube.

dar o las asa. ar fi fost prea perfect! :p

als spunea...

ok
daca stii k e cu ghilimele e perfect ;)

anadana spunea...

Eu am incercat si aseara sa scriu si mi-a fost respins comentariul.Deci sunt suparata. Deci am scris ca blonda asta are si fragilitate si senzualitate ,e si ingenua si perversa, e frumoasa, pasionala,naturala si sofisticata...ce mai, femeie - punct.Deci si muzica mi-a placut mult.

pantacruel spunea...

deci sunt de acord cu tine! :)

Unknown spunea...

marlyn by pantacruel, suna interesant.
sper ca nu m-ai vorbit de rau in fata ei.

pantacruel spunea...

mi-a fost imposibil, draga dedes. cica te stie de demult. ea era la grădiniță, cand tu abia terminai liceul! :)

Radu Tanase spunea...

cam repejor se succed pozele...:)) in rest numai de bine, felicitari si pt muzichie...:)

pantacruel spunea...

se grabesc sa tina pasul cu melodiile :)

merci, radu!