marți, 17 martie 2009

ieșim la un cico?

"ieșim la un cico?" era, pe vremuri, id-ul universal de mess(enger).
te mai răcoreai, mai schimbai o bârfă, mai aflai un banc tare, îți aruncai cu tupeu un ochi ager pe un crac zvelt. nu era tocmai rău.
de multe ori mergea și k cârlig. fetele, alea cu coșuri, neumblatele, își agățau, cu puțin noroc, ciorapii fini de nailon în vorbele cele magice, căzute ca un topor din prepuțul gândirii.
acum nu cred că mai funcționează. probabil sunt și prea multe băuturi răcoritoare pe piață...

p.s.
bonus - o melodie care mergea bine cu un cico, 'oricând și oriunde'. dedicație pentru blogerii mai trecuți.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule, eu protestez vehement impotriva expresiei "blogari mai trecuti."

Cum adica trecuti? Eu imi aduc aminte perfect de Cico si de gustul lui. :) Desi sunt trecut. Mi-a trezit o nostalgie frumoasa emblema Cico, cu ursul acela. (urs era parca, nu?). Arheolotubule.

Anonim spunea...

DECI sunt trecut - nu "desi sunt trecut.". a, si era cu semnul intrebarii, ca sa fim bine intelesi. :)

pantacruel spunea...

pai nu era de rau!
continuarea, daca iti mai amintesti, cicolarule, avea asa un optimism inefabil - 'la trecutu-ti mare, mare viitor'.
ca de aia te-ai si ajuns matale general in rezervatie (blog)

anadana spunea...

Daca marturisesc ca nu-s bloger, da's trecuta si am iesit la un cico, pot s-ascult melodia, va rog?

pantacruel spunea...

doar daca trimiti o copie foto a talonului de pensie!

anadana spunea...

Io am fost sincera.Deci n-am ascultat nimic.Astept talonu' si-apoi sa vezi ...muzica !

pantacruel spunea...

eu zic sa lasi talonul - poate am exagerat si eu - si sa asculti muzica adevarata...
nici macar nu stii ce pierzi! este o (m)elodie proasptată venită la pachet de peste hotare :p

Anonim spunea...

mai panta, ma lasi?
eu si pe vremea cico-ului, tot la bere ieseam :P

pantacruel spunea...

atunci sa-ti dau lucrare de control, draga zuzeta.
zi-mi, dumneata, 3 marci bune si ieftine de bere (la sticla maro sau verde, nu conteaza), dar sa fie musai romanesti. ca de tuborg si alte prostii capitalsite se auzisera cuvinte mestesugite si pe la noi :p

Anonim spunea...

bucegi, azuga, gambrinus, silva, si bonus...bere la halba cu detergent, pe terasa de la gradinita, locul unde troneaza acum un McDonalds.
multumit, domnule?
parca era si una, rahova!!!

anadana spunea...

Io, domnule draga, nu ma dau in vant dupa (m)elodii, nu-s curioasa sa stiu ce pierd ca n-am timp, asa ca astept talonu', cuminte si-n tacere.sa cante muzica!

Anonim spunea...

si-acu, c-am asculalt si piesa lui falco
tre sa-ti spun
...if your blue and you don't know where to go to
why don't you go where fashion sits
puttin on the ritz!!!

innuenda spunea...

Panta cel cruel, și-mi erai simpatic, zău! Să mă faci tu purie?!:D
Deci știu cico, bem-bem,brifcor, pepsi, ba și braga. Gazebo și Falco și alții asemeni.

Sunt tânără. Bună seara!

PS. Panta, am văzut ieri seara un film super pe HBO. Mi-a plăcut mult. Era un fel de Doubt, dar cu alte personaje: Judi Dench și Cate Blanchet. ”Jurnalul unui scandal” se chema filmul.

PPS. Nu știu de ce, am început ca atunci când văd un film bun să mă gândesc la tine. Să-ți împărtășesc asta.

pantacruel spunea...

frumos filmul, innunenda. chiar ca aminteste de 'doubt', ai dreptate.
sper ca ai remarcat coloana sonora de exceptie (semnata philip glass) - "personaj" de baza in 'jurnalul...'.

in plus, daca tot aminteai de oscarizatul 'doubt', filmul de care zici are si ceva din colegul de banca 'the reader', nu-i asa? :) sau inca nu ai vazut filmul cu kate w.?! :(

p.s.
impartaseste-mi tot ce vrei :p

pantacruel spunea...

zuzeta,
mie aia cu detergent mi se parea cea mai bună. rece cu guler, mmm... in rest niste amarășetene amare cu gust de carbid stins, de mi se ridicau tuleiele sub nas :)

innuenda spunea...

Ba da, l-am vazut. Are doar erotica dintre un pustan si o purie.:))

Muzica mi-a scapat.

A fost o absoluta intamplare vizionarea filmului acestuia. Imi luasem de lucru acasa si am trecut intamplator prin dormitor, unde tocmai incepea filmul. Mi-a atras atentia imediat pentru ca-mi plac filmele cu povestitor. Si am lasat totul balta ca sa ma uit la film.
Nu am regretat.