vineri, 6 martie 2009

un buon caffe a locarno

pentru o cafea buna la locarno, pe inserat, hai bisogno di qualcosa ingrediente decisive:
vointa de fier, umbrela cu maner de lemn, caciula si manusi de lana, un po musica di verdi si o nevasta binevoitoare cu buze carnoase (vezi foto sus).
secondo, se ia un treno, a mezzogiorno, spre lucerna, dopo, pana sa schimbi il treno, se mesteca bine 200 de gr. castane fierbinti si un kebab intreg.
e poi, se presara un milion de nameti albi de zapada, se lobeaza silentios crestele alpilor si, pe la 18.00 trecute fix, pasesti finalmente in locarno.
nu-i mare lucru - zece ore cu trenul, dus-intors, si o cafea buna rau...all'andata, poti comprare una revista italiana del cinema, de preferat con mickey rourke sulla coperta, ca sa-ti treaca timpul mai usor. eventual ii poti susura sotioarei una poesia d'amore sau una serenada nel fra tempo il treno gol-golut aluneca spre fribourg.

11 comentarii:

verbiaj. spunea...

fir-ai al naibii, ce-ti mai traiesti viata!

gabitza spunea...

Un caffe su Lago Maggiore...
Vi auguro belle giornate, cosi come voi!:)

pantacruel spunea...

exagerezi, verbiaj,
mi-o irosesc cu frivolitati,
stii bine :)

gabitza,
nu am intentionat sa bag si italienisme,
dar in locarno asa se vorbea si cred ca m-a luat putin valul :)

gabitza spunea...

eu ti-am urmat exemplul dar sper ca nu am exagerat. Oricum, vroiam doar sa va urez zile frumoase:)

innuenda spunea...

minunate locuri. Fotografia finală e preferata mea. E de copertă!:))

Cât despre doamna ta, te credem pe cuvânt la faza cu buzele. Nu de alta, dar poza pe care i-ai făcut-o nu sunt sigură că răspunde nici măcar clasicului asl, pls!:D

anadana spunea...

Atunci cand esti in astfel de locuri, cu cine trebuie, dupa cum spui ,si bei o cafea buna (ah, mor dupa cafea buna bauta in locuri speciale!)nu inteleg la ce-ti mai trebuie vointa de fier ? Sau, da, ai nevoie de ea ca sa poti pleca de-acolo...

pantacruel spunea...

innunenda,
"asl" asta ma tem ca nu mai stiu ce inseamna :)

anadana,
da, e cam greu sa tragi de tine si sa te reintorci, de bunavoie si nesilit de nimeni, cu 100 de ani inapoi ;)

Miju spunea...

asl nu e alex leo serban scris in graba

age sex location!

vorba bancului: dar cum, dupa 40 de ani, va mai alintati sotia cu "iubire", "soarele vietii mele", etc. mi se pare nemaipomenit, felicitari.
raspuns: nu mai stiu cum o cheama :(

pantacruel spunea...

:) merci pt explicatie, about2run.
am priceput chiar si bancul! :p

Miju spunea...

:P

cu placere - oricand, daca pot fi de ajutor, sau nu...

pantacruel spunea...

sau da! :)