vineri, 17 iulie 2009

34 şi ceva...

les feuilles mortes - iggy pop

tocmai ce am împlinit zilele trecute 34,5 ani că am și primit o carte de homer. iliada.
mi se pare prea de tot. adică mai am puțin și nu mă mai încadrez nici măcar la categoria 'boogie'(30 şi ceva...),
mă apropi încet, încet de bietul domn lăzărescu (cu medicamente cu tot) și de falnicul carol I.
hai că înțeleg (nu sunt absurd!) când au zburat 30 de ani,
15 în comunism, 15 în consumism. mai exact vreo 7 campionate mondiale și jumătate. dă-le-n mă-sa...
nu pricep însă unde au intrat ultimii 4,5 ani? ăștia nu mai ies la număr! aici am fost furat la cântar, viața m-a tras în piept ca pe-o țigară. pe ăștia 4,5 am impresia că i-am pierdut în orb.

'cântă, zeiță, mânia ce-aprinse pe ahil' peleianul
greaua urgie ce-aheilor mii de amaruri le-aduse
multe năvalnice duhuri lui hades zvârlindu-i în brațe
ale vitejilor, iară pe dânșii lăsatu-i-a-n pradă (...)'

iliada - homer

15 comentarii:

zuzeta spunea...

si mie imi lipsesc ultimii 4. e grav? :)

Anonim spunea...

cred ca se intampla ceva la 30
dupa 30 nu-mi ies nici mie la socoteala, si eu am pierdut 2 si nu stiu unde s-au evaporat

pantacruel spunea...

zuzeta,
nu e chiar asa de grav. se intampla si la case mai mari :D

lemondegala,
nu s-au evaporat, s-au furisat putin :)

luiza spunea...

nu ştiam că eşti aşa de bătrân :D

gabitza spunea...

eu am senzatia ca de ultimii ani...am fugit mancand pamantul:)

pantacruel spunea...

luiza,
daca eu sunt atat de batran, atunci amicul tau leo cum mai este? :p

gabitza,
stii bine ca in cele din urma ne va manca pamantul pe noi! :)

Teodor spunea...

asculta la burnar: tinerete, haine grele

luiza spunea...

leo e cel mai tânăr amic al meu!

pantacruel spunea...

teo,
mai bine ascult rubrica meteo! reumatisme, chestii, ma-ntelegi flacaule... :D

luiza,
intuiam raspunsul tau. la randul meu pot spune ca dumneata esti una dintre cele mai mature tinere voci din peisajul cultural dambovitean ;)

luiza spunea...

please don't :))))))))))))))))))

Teodor spunea...

cine se ia dupa Busu nu ajunge departe ma :D Punxsutawney Phil ce esti

pantacruel spunea...

luiza,
ar mai fi o varianta. cea mai matusalemică corcoduşă necoapta din copacul cunoasterii :))

teo,
punxsutawney phil asta n-a jucat cumva si in ultimul film al lui scorsese? :)

Teodor spunea...

nu ma, il confunzi cu Mick Jagger :))

pantacruel spunea...

esti dus, baiete! :))

pantacruel spunea...

apropo, luiza,
vad chiar acum ca te-a laudat cosasu in ultimul numar din 'dilema veche'.
q.e.d. ;)