miercuri, 29 iulie 2009

voluptuoasă

despre melodia asta e vorba...

kings of medicine - placebo
inevitabil, va trebui să vă povestesc puțin, pe îndelete, despre virtuțiile ei tainice,
despre pianul (0:42 + 1:56 mai amplu și apăsat) care picură lumină albă printre cercuri cenușii de bass infelxibil,
despre adierea de trompetă (2:19) anunțând beția simțurilor, explozia autentică de culoare (2:37) și arșița smintită a maidanelor și mirosul de nimfă udă,
despre superbele cărnuri ce eșuează în dansuri surde, dezlănțuite, în cascade urlătoare, în brize obraznice, în liniști și neliniști despuiate, lente, opulente, suculente,
și apoi finalul prăbușit (4:01), frânt ca zborul unei păsări mute.

o melodie maimultcaperfectă. o voluptuoasă.

14 comentarii:

dj erzinski spunea...

vorbesc ca un dj acuma: melodia asta e ok, te poate lua pe sus (daca te lasi), insa impresia mea e ca oamenii astia de la Placebo au cam ajuns la fundul sacului. nu mai e nimic surprinzator in ce fac, they're running in safe mode, ca sa zic asa. asa se explica, poate, si faptul ca piesa de fatza seamana izbitor pe alocuri cu "song to say goodbye". altfel, muzica de calitate, n-am ce zice... :)

Teodor spunea...

vrei sa zici voluptuoasa :) pruteanu resurrected

pantacruel spunea...

cred ca sunt corecte ambele variante. dar fie cum zici tu neopruteanule theodor:)

pantacruel spunea...

dj erzinski,
am descoperit recent placebo, desi ii stiu de multisor. mai exact, nu i-am ascultat cu atentie pana la concertul din aceasta vara. cand am si aprofundat ultimul lor album.
am mai auzit si din alte 'surse' ca albumele vechi sunt si mai si,

dar eu nu m-am saturat inca de asta noul :D

Teodor spunea...

teodor ma, deci te rog :D

pantacruel spunea...

deci, ma! :D

pantacruel spunea...

dj,
si apropo de 'song to say goodbye,
seamana pe alocuri, dar 'kings of medicine' e mult mai gandita. mai aproape de purul si simplul rock alternativ :)

Unknown spunea...

ca bine zici.

Alina Zaharia spunea...

Ce frumos ai descris! Si ce pacat ca toate astea au fost zgariate de scartaitul usii palatine de sub cerul gurii si de zgomotul armurii corzilor vocale ale vocalistului :D Nu spun asta ca sa umbresc incantarea ta pentru Placebo, ci pentru ca asa-l aud :)

pantacruel spunea...

si mie imi pare ca brian molko canta pe nas, dar treb sa recunosti ca are o voce inconfudabila. si cred ca asta conteaza f mult :)

zgarie ca o pisica, zici? :p

Alina Zaharia spunea...

Daaa, iar urechea mea este canapeaua:p

innuenda spunea...

Aș fi pariat că nu despre melodie vorbeai!:P

pantacruel spunea...

de la a la z,
eu am crezut ca urechiusa dumitale e un fel de palnie, iar brian molko un fel de stamate :D

innu,
nu mai paria pe cai morti ! :p

innuenda spunea...

Well, dacă spui dumneata că-s morți...:D
Am putea totuși să le luăm potcoavele. Ca să nu fi umblat degeaba după ei. Pe la casele de pariuri. :-)