miercuri, 22 iulie 2009

cocoș anel

'coco avant chanel' e un fel de film. sălciu, dar călduț ca o vafă de kakao moale. un ceva despre o femeie cocoș, croit de o găină (anne fontaine).

mă așteptam la o ciorbă un pic mai gustoasă date fiind ingredientele, audrey tautou bătrânicioasă + poveste clasică de succes cu fată săracă, drăguță și talentată ajunsă cineva.
(gabrielle ‘coco’ chanel - mamă moartă și tată nepăsător, orfelinat și lacrimi de copil, cântăreață de doi bani în cafenea și cusătoreasă în atelier de provincie, nonconformistă și botoasă, țâfnoasă și femininstă (exagerat de), micuță curtezană și ambițioasă, dășteaptă și vizionară (așa din senin), care, băi, tată, da’ ce noroc au unii!, a revoluționat moda și a eliberat sexul slab de corsete și complexe).

veste bună:
’c.a.c’ aduce cât un vârf de cuțit cu 'la mome' (la vie en rose). în minus e așa de plictisitor că mulți îl vor abandona pe la jumătate și, drept consecință, vor pierde ca proștii minutul de glorie dinaintea genericului. ăla care-i smulge un zâmbet larg-erfeld lu' amélie poulain. lu' coco chanel no.5, pardon.

veste proastă:
filmul e atât de prost, încât regizoarea co-scenaristă, anne f, încearcă să ne convingă de multe chestii cu puține (zero) argumente. adică să divulge vulgului destupat la minte din mall vitan cât de tâmpiți erau oamenii din vremea aia și cum nu pricepeau ei o iotă din simplitatea genială și eleganța stilului (feminin-masculin) propus de țărăncuța fâșneață cu poreclă de cățel.

asta ca să mai zică careva că cârrr & că bârrr & că la naiba-n puii mei, când dă cu ochiu' de băieții-n bikini și-n bluzițe ai lu' botezatu.

17 comentarii:

Unknown spunea...

merg pe mana ta, l-am taiat de pe lista.

pantacruel spunea...

bine i-ai făcut mă, șindlăre! :)

gabitza spunea...

rar mi-a fost dat sa-l citesc pe panta atat de suparat pe un film! fara indoiala...nu-l voi vedea!:)
p.s.:si pentru ca de-abia reusesc sa culeg dintre recomandarile tale:)

pantacruel spunea...

auleu, gabitzo! ma tem ca ai inteles exact viceversa :) ma rog, aproape vicecersa.
nu sunt suparat deloc pe film si nici pe mititica a. tau-tou

am zis si eu asa, cum ca nu prea m-ar fi incantat filmul asta. nimic mai mult :)

gabitza spunea...

:))vai de mine, panta! iar facui o gafa. sa-mi fie cu iertare!
sper, totusi, ca esentialul l-am retinut: "coco..."-no:)

pantacruel spunea...

;p

K. spunea...

Trebuie sa recunosti ca poza e frumoasa. Sau e frumoasa pt ca ai ales-o pe cea mai frumoasa?

pantacruel spunea...

am ales o poza in care coco chanel poarta o bluza a la... jean paul gaultier ;)

Teodor spunea...

te aud si pe tine in sfarsit zicand ca un film e prost ma...gata, criticul din tine s-a maturizat, sau mai bine zis i-a crescut coco(su) :)))) felicitari pentru cronica, foarte excelenta

pantacruel spunea...

draga teo, poate n-ai aflat inca (ai tot timpul din lume la dispozitie, nu te impacienta!), dar trebuie sa afli ca coco(su) nu creste, ci doar se zbârleste din cand in cand :))

Teodor spunea...

hahah, "Ferma animalelor" editia Pantacruel :D

pantacruel spunea...

o afirmatie ferma :)

Adina spunea...

Ieri Studio-ul era aproape plin de babe nostalgice, dar filmul a trecut pe langa mine ca o adiere de fusta marca Coco...

pantacruel spunea...

ma uit acusica sa vad cat de plin era :)

Anonim spunea...

pai bine macar ca era amelie prin preajma, altfel era si mai salciu
tare dezamagita am fost si eu, tot asteptam sa se dreaga ciorba , dar na daca lipsea si carnea si leguma si apa era statuta... degeaba farfuriile erau de murano

innuenda spunea...

Panta, eu am fost dezamăgită de 2 ori. O dată de Coco și o dată de Chanel.
Acum va trebui să mă echilibrez cumva: ai 2 recomandări să-mi faci? În afară de Ice Age. Că l-am văzut. De Pokăr Părosul, că e prost și pentru copii și pentru adulți proști. De Marea prosteală...asta, mahmureală, că e...o aiureală. Nu țin neapărat să fie Almodovar, dar nici să mă duc acolo doar ptr floricele și Cola. :)

PS. Va trebui să ții cont și că nu prea gust bătăile

pantacruel spunea...

pai, draga innu,
eu zic ca tre' sa vezi neaparat 'public enemies'. si 'cheri'
(pe ultimul inca nu l-am bifat, dar, dupa 'legaturi primejdioase', tin neaparat sa vad ce s-a intamplat 20 years later cu frears si michelle pfeiffer :)