duminică, 5 iulie 2009

politist adjectiv / tenisman epitet

subsemnatul panta cruel, angajat zilier ca uitator la cinematograf si stadion, declar pe propia raspundere ca roddick vs federer din finala de la wimbledon a fost mai profund & palpitant decat dragos bucur vs vlad ivanov din filmul lui porumboiu.
chit ca la adjectiv politist am ras neintrerupt chiar si cand pe ecran nu se intampla mare lucru. de vina a fost un semi-aurolac la vreo 50 de ani, aflat 3 randuri mai in spate, care a sforait pe mai multe voci de cand s-au stins luminile pana s-au aprins din nou. într-un final s-a trezit si a murmurat ceva aproape... incomprehensibil (gina, in 5 minute sa am dex-ul pe birou!)

mi-au placut mult, asadar, si doamna gina si nu te parasesc iubire si analiza pe textul melodiei tembele a mirabelei dauer, insa nicio replica si nicio gaselnita minimalista a lui porumboiu
nu au facut cat sirul de serve irefutabile (gina!!), seria criminala de passing shoturi si passing crossuri fara de sfarsit expediate de roddick (care are o moaca de john malkovich rebel si tanar de cand il stiu). un andy roddick caruia nici maica-sa nu-i dadea vreo sansa in fata lui federer (de nerecunoscut in acest meci).
ultimul set, decisivul, care doar el s-a intins mai mult decat un film bun (de autor) a durat 30 de ghemuri! și a durut până la ultima secundă.

tin sa mai informez opinia publica ca la meci a asistat si domnul woody, prietenul meu, caruia, am vazut cu ochii mei, i-a scapat una furtiva lacrima pe fileu, cum i s-a intamplat si la match point (2005).
a fost picatura care a facut diferenta între federer si roddick, dar si intre wimbledon si cannes.

12 comentarii:

anadana spunea...

n-am vazut filmul lui porumboiu, dar am vazut tenisul lui federer si pe woody in tribuna si jur ca in clipa aia m-am gandit la panta( o clipa doar, cat am respirat...)

Anonim spunea...

n-am vazut nici filmul, nici tenisul, nici pe woody, dar superbe comparatiile tale, acu sa vad ce pot recupera, macr filmul sa-l vad :)

pantacruel spunea...

anadana,
eu n-am mai avut timp sa ma gandesc la nimic cand am vazut filmul lui porumboiu! :)

lemondegala,
iti recomand politist adjectiv, dar nu cred ca vei avea nororcul (sau ghinionul) sa dai si tu peste un sforaitor de calibru in sala (au sunat si cateva celulare, am uitat sa zic. desi nu eram la mall)

Unknown spunea...

federer este politist?
si nu inteleg de ce nu-l aduc astia pe Dragos Bucur in echipa de Cupa Davis a Romaniei.

pantacruel spunea...

pentru ca nu are constiinta, bre, tu ce-ai crezut? :)

vera spunea...

deci, cum ar veni, inteleg ca ti-a placut de film, da' mai mult de tenis, asa-i? mai ales ca tenisul l-a avut, ca bonus, pe woody, iar filmul, ca minus, pe domnu' sforaitor. si iata cum micile amanunte fac intotdeauna diferenta...

pantacruel spunea...

exact vera, ai prin ideea :)
desi pe sforaitor l-as trece, totusi, la categoria 'delicii'!

cinesseur spunea...

dar cum de l-ai uitat pe russell crowe??? si el a fost la meci. s-a cam plictisit (cred ca venise acolo pt hewitt si nu l-a informat nimeni ca the aussie boy nu s-a calificat; apoi i-a fost jena sa plece!)

pantacruel spunea...

cum sa-l uit, mister d? mai ales ca r.c. a fost prezentat la cateva secunde dupa sir a.f. ;)
dar astia nu dadeau bine in tablou :)

innuenda spunea...

Două lucruri urăsc pe lume și pe TV: tenisul și raliurile.

...hai trei, cu mine!(niciodată nu mă plac atunci când mă văd/aud pe vreo cameră video.):D

innuenda spunea...

dar tu, panta, ai scris așa de lin și frumos curgător, ca Ozana!:)

pantacruel spunea...

cum, mai, innunenda, ca ozana? cum mai vine si asta? :p
si, carevsazica, nici matale nu te suporti prin oglinzi si monitoare? hmmm... :)