duminică, 12 iulie 2009

cinefil de duzină (generalul armatei moarte)

weekend gargantuesc în care mi-am propus să citesc printre rânduri și să văd printre altele și eu, ca orice (michael) mann amărât, un johnny & depp & deeply faimos în
public anemies. după care îmi curg (christian) bale-le de când am auzit că a apărut în urbe.

când colo n-am citit nimic, iar tot ce am văzut a fost coșciugul lui michael scofield. adică ce mai rămăsese din prison break (ultimele 6 episoade la conservă = 6 ore de adrenalină și agreabilă teroare).

m.s. în audiență la generalul (krantz) armatei moarte - secvență din ultimul episod p.b.

în timp ce-mi mușcam mâinile de spaimă, ca un câine turbat și maniac p.b. ce sunt eu, mi-a venit și un gând bun. un gând frumos...
mi-am dat seama seama, în sfârșit, că sunt un cinefil de duzină care și-ar dori ca ultimul film dinaintea cazanului cu smoală să fie prison break-ul de la coadă la cap.

9 comentarii:

innuenda spunea...

băi, m-ați înnebunit cu preason breakul ăsta!:)) Am o prietenă care nu mai ieșea în weekend din casă și băga câte 6 episoade de preason de ăsta!
Apoi un alt prieten care se bucura că a divorțat pt că acum se poate uita non stop la prizonbreik:))

Care-i faza cu filmul ăsta?

innuenda spunea...

prison, desigur!:D (ce vrei, sunt francofonă!):))

Teodor spunea...

in asentimentul madmoazelei, decat sa ma uit la ala mai bine fac puscarie, pantacruele :))) exact, nu stiu ce e bun

pantacruel spunea...

innu,
nu sunt eu de vina daca dumneata ai ramas singura persoana sanatoasa din afara ospiciului de nebuni :D

teo,
daca ai stii cum arata puscaria in apropierea unui t-bag nu ai mai spune astfel ineptii!
dar poti afla din serial, nu-i bai... :))

Anonim spunea...

am avut si eu o perioada de prison a cause de prison break :)
acu' mi-a trecut

pantacruel spunea...

si mie mi-a trecut de cateva ori. insa pana am reluat firul.

acum nu mai am ce sa mai reiau, dar sunt sigur ca, in viitorul f indepartat,
ma voi agata negresit de un alt serial cool ca de inecatul de mânuța fina a unei fete generoase din baywatch

Unknown spunea...

esti sigur ca s-a terminat?daca ridica ala capacul de la cosciug?nu mai scapi de astia panta.

K. spunea...

Ai incercat House? Nu stiu daca merita sa te tina 6-7 ore in casa, ca si Prison Break(mai ales noaptea..mai ales cand trebuie sa te trezesti la 8...Ca frumoase evadari din realitate ne mai gasim si noi!)...dar e foarte tare.Gregory House e un personaj fantastic.

pantacruel spunea...

dedes,
nu cred ca s-a terminat de tot. am vrut doar sa va induc in oroare! :)

irina,
nu mai vreau telenovele. gata, de maine ma fac baiat cuminte ;)